2007年1月27日 星期六

KFC偷食雞翼/ "Blood Diamond"

今日終於有太陽
一起身咩都唔食就飛落街哂
對身體有益加~!! 仲係球場做埋早操tim!!! 成個呀婆咁呀!!
不過返屋企遇著肚痛...(今次手術後每次肚痛都特別痛...行唔到呀差啲...)
段路都唔短...個下都幾慘呢...= =


***************************************************


朋友 KFC 篇


呀波話今日唻探我,但兩半都仲未有電話我已經知道佢仲訓梗...
所以打去嘈醒佢!哈哈~佢話原本計劃一點起身呢... = ="
四半去左APM,陪佢食左野先~
hehe...
我話KFCTVC影到啲雞翼好鬼正...
就引到佢又想食~所以去左kFC
(
其實昨日都已經想食, 家姐都批准我食一隻, 不過最後我都冇食到, 今日補返先~*)
買左6, 我食兩隻, 不過都係蜜蜜燒好味啲...因牛油味都唔夠...浪費左我個雞翼quota!!!!!!!


 拆雞喇!!!


 又見到家成喇...但呢個 pose 第一次見, 哈哈~


"Blood Diamond"篇



我地買左七點三睇血鑽, 未夠鐘就去左jusco
見到啲日本野食發哂狂咁,樣樣都話好味, 我覺得我地好嘈呢...


我條脷係度搶梗佢粒popcorn?! wakkakaka!!! (我條脷勁奇怪!!!) @ Palace APM


血鑽冇我想像中咁好睇啵...
本身係有人話好睇所以去睇喇,否則都冇諗過去睇...
但故事好真實囉,同埋我唔會買鑽石...
好在本身都冇特別興趣啫~


仙跡岩篇


睇完去左仙跡岩食野
唉~諗起都呀!!!
""香珍珠勁淡味,珍珠又
我叫杯清水但個杯有三個唇印!叫佢換時佢同我洗返呢隻再用返呢隻比我!
叫暖水又比滾水
叫咖哩豬飯又話冇白飯要加三蚊食菜飯!
食時仲要發覺係牛腩唔係豬肉!
碟粟米入面又有chili係入面!(洗碗唔乾淨!!)
完完全全係錯哂!!!人同事都係錯哂!成間野既存在又係錯哂!!
真係嬲都震!想叫佢換又驚佢加料
最後波子話當自己本身係叫"呢啲"野食算數...
但我一定唔會再去囉!!!!!


以為好好味...(好鐘意呢張相~我地好恩愛哦對不對???)


...點知難飲到嘔!!! (hahamo liu)


手上呢隻味既vita係未飲過,大家買左想試下但又唔敢...最後要猜拳, 波子要飲!! 味道不太好...><


跟住去書店行左陣,買左本書 - 他她牠的床
係Jim介紹,話內容好真實,公仔又有趣
返到屋企成十二點了...
但好神奇呢~我今次同波子出街冇叫攰喎~只係有小小腳痺咋~haha!!!


原來仲有兩本, 有三集, 文地作品


 


5 則留言:

  1. 猜不到仙跡岩的質素這麼差的......

    回覆刪除
  2. Alamn: 只要唔係愛情小說同無聊書,即係睇完冇得著既書...基本上人地話好睇我都會睇的 李天命我有儲,所以唔借了~謝過~~~

    回覆刪除
  3. 哈哈,你個為食妹妹,竟然走去食kfc~~一次好啦~好冇益架! 我不嬲都覺得仙跡岩啲野好難食, 但估唔到連野飲都退步.... 真係趕客.....@@  

    回覆刪除
  4. 仙跡岩咁恐怖呀  我一向都無去食,因為覺得佢都幾貴  咁重好,以後可以唔駛考慮

    回覆刪除
  5. 以後都唔會去仙跡岩

    回覆刪除