2007年1月26日 星期五

開始脫髮/ "勇闖癌關,活出生命"

今天突然多了很多很多人來看我的日記
特別是"同病相憐"的人呢~
真的很謝謝你們的留言!!!
看你們的日記, 令我得到更多資訊
以後我有什麼資訊也會放上來
大家一起參考吧!!!

**************************************************

脫髮

2007年1月25日凌晨00:02
我用手抓了一下頭髮
掉了三四條頭髮
跟平常不一樣喇...平常不會那麼輕易掉落的
所以我已經知道,我開始慢慢地脫髮了...

雖然一早有心理準備
但那一刻, 真的嚇著了
可是不用胆心...只是一秒的錯愕
然後又再跟自己說"哎喲~一早都知加啦~有哂準備仲驚乜啫~"
所以...我就好好奇地...用手抓多幾抓
...老實說...愈抓愈過癮呢!!!!!!!
"反自然"嘛!!!! 好好奇哦!!!!哈哈~

但我立刻決心要明天開始飲返oral impact!!!
希望可以甩得更少~哈哈!!

***********************************************************
Family

今日大家姐唻左探我
本想去看戲,但apm冇野岩睇..我又去得不遠
所以最後又係去左就近地方行下
買左一堆碟回家解悶
姐姐唻到我地好開心呢~
我真係好好好鐘意一家人一齊食飯!!!

唉...不過我最怕媽媽了...
她每次下班回來都會好開心咁叫"妹妹 (音:大話妹個妹) ~今日精神好好bor~"
我覺得肉麻之餘又覺得有點...唉都唔知點講...總之覺得媽咪真係好鍚我!!!
但由於我怕肉麻, 所以我都會即刻變到好似冇野咁,哈哈~費事繼續肉麻落去...

仲有其他呀...就係有時佢見我痛,就會埋唻又講"妹妹...係咪好辛苦呀...媽咪幫你按下啦..."
嘩更加肉麻呢!!! 真係想一手推開佢!!! wakakkak!!! 講笑講笑...
所以我會話 "會比雷x 加!! 唔要唔要!!!"而婉拒佢好意
因為媽媽工作操勞過度手痛, 叫我點忍心要佢幫我按腳呢...不孝不孝...

佢有時又會輕輕捉住我隻手傾計...
咁多年都未曾做過以上動作...中國人也實在太含蓄了...

**************************************************************

訓覺篇

而家每日加埋都只係訓到六小時左右
每次都係四點幾先訓到
成晚眼光光呢...又要攞住舊都幾重下既osim ipamper去按腳...
按完後真係幾好加~唔痛既感覺都可以keep到一陣, (同路人都可以一試!!!)
我即刻跑入房訓!!!
絕對要係佢痛之前訓著呀!!! haha~!!!

"勇闖癌關,活出生命"

有人看過7仔買個本"勇闖癌關,活出生命" 嗎?
今日家姐比左個電話我, 佢send email比個作者
個作者覆佢呢~仲叫我今日打比佢,佢叫做connie
佢人超好呀! 我問左好多問題, 佢都答到我, 仲好詳細
因為佢病後接觸同幫左好多病人
佢話我知原來係因為化療藥破壞神經線,所以腳痛
遲些打多幾支針,就會唔止腳,其他地方什至全身都會痛呢...
心諗: 到時都唔知點死呀...haha~
仲話第三,四支針會係最辛苦最難捱的...
唉...死定了.............

auntie connie話我

好樂觀, 好多笑聲, 同好勇敢!!
以前有人讚我咩都好, 我都會好謙咁否認, 唔係話我寸
只係我相信自大既人係冇好結果同埋好討厭! 我絕不要當上這類人!!!
所以我同佢講 " 係呀! 因為我知道呢啲係我必需要經歷既事, 我冇得避, 就好似返工, 老細叫你做既事, 你都要去做, 又唔係要你去死係咪先?! "

冇野係冇可能! 只係睇你敢唔敢!!! "Nothing is Impossible" 吖嘛!!!

所以同路人們!!!!!!! 你地要積極呀!!!
身體健康係你地既目標!!! 抗癌係你地既使命!!!


14 則留言:

  1. 我絕對 支持你 ~渡過任何事情!... SUPPORT U ....

    回覆刪除
  2. 很colourful的留言呢~~~~謝謝哦~

    回覆刪除
  3. 脫髮只是暫時的,康復後會再長出來!我覺得妳十分硬淨,很快好番!會為妳祈禱的!

    回覆刪除
  4. 我想問下你係咪model黎呀?因為我兩公婆頭先在電視廣告 見到你~個廣告有對白講日文,同埋買家品咁的野...... 如真係你,咁你真是好靚同埋好上鏡!!! 唔洗驚呀,化療是痛苦,會有機會出現痛楚,但捱過左好快無事~ 如真是好痛醫生也有藥幫你~甩頭髮好快生返出黎~我老公的 頭髮而家生到"ba ba"聲~哈哈~仲勁過食了生髮藥~ 最緊要樂觀面對同埋有咩唔開心要講出黎, 有咩唔妥都要同醫生講,你仲咁後生你一定捱到架~!! 期待著你好返再接job的一日!! 

    回覆刪除
  5. 我知你應該是很 勇敢 很 樂觀 的人!....我睇咗好多你的 網誌 !..我遇到的痛苦比起 你一定比不 上!..所以我一定 提起勇氣 和你一樣!..我好開心識到你這朋友!你會行APM...???我都係住嗰頭,唔通你都係?..你咁夜訓..做咩呀?我都係嫁失眠呀!!!你有冇MSN呀!?....有可add我吖:atatat000@hotmail.com

    回覆刪除
  6. 你好 勇敢   會為妳祈禱 .+oil+oil support 你

    回覆刪除
  7. 每日都訓咁少呀~ 哎~ 好慘 好采仲有個osim幫到妳 咪話媽咪肉麻啦 係父母都係咁架 自己個女啵 有咩緊要得個個女開心? (我個tone好似我係妳呀媽咁... =_=)

    回覆刪除
  8. 脫髡問題好簡單光頭look就唔會通屋都係脫髡因為會好煩,再過一段時間就會出現手掌脚掌好似比針拮,但唔駛怕化療副作用之后就無事。我E ga都開始生頭髮la我去街有帶帽,唔好泠親呀小心身體,

    回覆刪除
  9. Alman : 你係瀟師奶嘛... 糖果: 我有拍過廣告,但呢幾年都冇拍喇,因為想做下其他野...(本人懶得化妝去casting其實係最主要原因...haha~)所以你見到個個唔會係我喇~但我都好想睇下個個同我似樣既係邊個呢~ Chris: 我住lamtin ga~所以成日落去行~added yr msn na~* Vitasoy: 多謝支持~香港似乎有好多基督徒呢~

    回覆刪除
  10. hi...你係咩?名呀?唔見你嘅!atatat零零零@hotmail.com 喎!?see u ar..

    回覆刪除
  11. 我想問本“勇闖癌關,活出生命"係咪晌7仔有得賣﹖我女朋友媽咪都係癌病患者﹐拒話想睇﹐所以想買比未來外母大人。 另外你真係好堅強﹐我見都你張x-ray我嚇左一條添呀~ 會為你祈禱。願你早日康復﹗

    回覆刪除
  12. 小Dee: 係呀~7仔有得賣加~收益 ($50) 會捐比兒童癌症基金~你用唻送比人就更有意義啦~

    回覆刪除
  13. 我不想太多說話,活著只要你找你的生命意義便可,不要放棄>_<

    回覆刪除
  14. 這本書好有意義,收益捐$50給兒童癌病基金,我最支持就是這個基金

    回覆刪除