2007年1月12日 星期五

我的挑戰_下星期四迎接"你"

Report出了
媽咪同家姐陪我去聽"醫生的話"

醫生做了很多次檢驗都分不出是原發性還是擴散
所以最後決定用一種可以一次過對付兩種cancer cells既chemo藥
下星期四就要打第一針 + 留一晚院觀察

打第一針,是最辛苦的
因為身體不適應
真希望...只要訓一覺就可以將第一針捱過

今次醫生再把side effect講解了一次
會脫髮,嘔,周身唔舒服,骨可能會痛...還會手腳麻痺...完左治療後麻痺會keep住一段日子才好返...
緊張? 一定有...但緊張, 又唔會令side effect少左,亦唔會令我好返
呢幾日,都係當冇事發生
正正常常過生活吧...

===============================

離開醫院後
到深水埗忙了一個下午...
累死了...餓暈了...

**********************************************

森之愛情<<我的病人>>同<<幸運星>>
真係好難簡呀...雙win得唔得..........


2 則留言:

  1. 做乜肚餓唔出呀? 趕時間都可以食坐架! 下次記得話我知啦! 大家姐

    回覆刪除
  2. 我like 我的病人

    回覆刪除