2007年1月24日 星期三

飲用花生衣水 有什麼用呢?

今日精神不錯,腳也沒有太痛
跟爸爸落了jusco行呢~都幾遠加~
不過林走時...我差不多可以"行住訓"
可能行太遠了...哈哈~超攰

爸爸每天都會煲花生衣水我飲
一日三碗
有什麼用呢???
我在這裡簡單說一下吧~
說不定可以幫助到正在看我日記的"你"呀~

先放上在yahoo 的 searching result, 看這裡會知更多嘛~
http://hk.search.yahoo.com/search?ei=UTF-8&p=%E8%8A%B1%E7%94%9F%E8%A1%A3%E6%B0%B4&fr=FP-tab-web-t&meta=rst%3Dhk

另外, 花生有粒"頂", 細細粒加~要攞埋佢出唻一齊煲!
但花生其他肉就不要要了...

飲左之後我有咩反應呢?
就是精神好了很多
但個人觀察所得
可keep到五小時左右
要再飲多碗先會再精神(毒品?!?!?!

)
還能增加血小板! 因為化療會令我降低呀...
也具有增强凝血的作用

怕味道難喝, 可以學我爸爸咁,加小小

黃糖
帶甜味之餘黃糖也有益身體呀~


10 則留言:

  1. 你真係好靚女啊~ 一啲都唔似癌症病人~ 我先生是第4期鼻咽癌患者,現已完成療程了~ 你可以買速癒素同埋加營素飲,可增加白血球~ 同埋食車理子都可以增加紅血球的~ 最好煲埋五行湯啦~好有益的呀~ 這些小小經驗希望幫到你啦~

    回覆刪除
  2. sorry,我用錯了我先生(新幹線)果個login留言比你添~ 新幹線果個無野睇架~佢都唔寫野0既~ 請得閒去我度啦~傾下計呀~  

    回覆刪除
  3. 食療方面我估妳都有好多reference啦 我一介莽夫 只知道「要身體好,就梗係要操fit d」 所以,有時間的話,就算是漫步公園也好 也要做點點運動呢...

    回覆刪除
  4. 糖果: 先多謝你的意見喇~我會叫爸爸煲五行湯我飲, 不過唔知佢地識唔識呢... 我上星期才接受第一次化療,頭髮都未甩, 所以個樣都仲見得人喇...不過遲d甩左後,我都唔會介意公開個光頭樣~哈哈~  <==光頭後就會好似佢咁! @@" 我有飲oral impact 呀,不過呢幾日諗起個"奶"字就好反胃...所以停左冇飲,但今日岩岩開始飲返, 因為唔想副作用太辛苦... Alman: 我有散步加~你放心啦~我點攰都會行下...

    回覆刪除
  5. 靚女唔駛怕我都係過來人化療完及做完手術,化療完一個禮拜我只係靠湯水球命,我化療前有飲花生衣架。

    回覆刪除
  6. 呵呵唔洗驚啵~如果光頭咪帶冷帽囉~2R的rosanne都係咁呀~ 你帶一定好睇過佢啦~^^ 如果你想煲五行湯, 我有小小資料給你參考:
    http://hk.myblog.yahoo.com/Npcpatient-Npcpatient/article?mid=324  

    回覆刪除
  7. hi~~我都係剛剛做完化療,頭髮掉光了,不過好快已經出毛毛了,依家洗頭重好快呢  ,不要擔心

    回覆刪除
  8. 糖果 & Susana & xiaoxiaozhu: 多謝你地留言呀~其實我好努力去令每一日都過得輕鬆,除左同人傾計時講起,才會胆心自己唻梗個幾支針會令我有幾辛苦...但時間好快會過的,我知道幾個月後我又可以過一個健康既生活了!

    回覆刪除
  9. 你爸爸真係好,如果唔識煲可以有現成賣,大慨七個幾一包o度 http://www.vegetable-soup.com/main.html

    回覆刪除