2007年1月14日 星期日

又忙左一天...手很累...但開心~^^ (日記打了很多字哦...)


襯住自己仲有一頭長髮(留左好耐...亦都好耐冇試過long hair~)
今日就早左起身,攪攪自己個樣, 特別係hair, 女仔始終都鐘意打扮嘛...
不過都係好眼訓...所以話早但都唔係好早咋...
又要趕住一點去到家姐公司
所以...唉...

 my sister~ 我file ga~ 都係我file ga! 接住落唻要我file ga !!!! 多都爆炸!!!

冇食lunch ar~一落車就上公司幫手filing
file 05年囉痴線...O 哂咀...
冇停過手呀~file到八點半...最後半個鐘係咁衝...

 我今日就係坐係呢度...

今日第一日飲

Oral Impact...係一種營養奶粉, 尊for 打chemo既病人, chemo前加強身體力量去打仗!!
家姐陪我飲小小...好似奶色咁...好難飲...>< 聞落又似藥水味...damn....
不過飲完會好飽肚

我要多謝曹紹應醫生!!!!!!!!!!!!!!!
你真係一位仁醫!!!!!!!!!!!!!!!
今朝家姐打比佢講返個report比佢知
家姐同佢講,話唔好意思次次用電話講,因為問醫生意見正統唻講應該要約時間同埋收費呀...
但醫生話 "唔洗啦~以後有咩就打我手提啦~無謂嘥埋啲咁既錢...呢個妹妹好叻加...受左咁多苦..." (大概內容)
呢個醫生雖然講埋有點長氣,但聽到佢對我咁好,我好感動加...^^

Fred 收左工打比我 (天都黑了...),因為佢係我家姐公司對面街,我就落左樓下meet 佢
本來今日係約左一齊飲野既...不過fion唻左搵佢,費事三人行啦怪怪咁...所以只係見左面咋~
下次再坐低慢慢傾啦 babe~ haha ^^

返到屋企同媽咪坐係度睇勁歌,同媽咪講下八婆野真係幾開心~wakkakakka!!!

================================================================

太耐冇打扮既我...難得今日扮下, 梗係要影下相啦~^^ 依然堅持no makeup!!!

係勁歌聽到呢首歌
<<短消息>> Kelly Chen

    還是留著你寄來的短消息
    總是眷惜捨不得刪去
    因為這是如今和你 唯一留下來的關係
    我靠這樣沉溺 繼續著呼吸

    有些事情 你永遠不會忘記
 我猜這就是刻骨銘心
 有誰聽到我的嘆息 夜深人靜時的哭泣
 這寂寞空氣多令人窒息

    我多麼愛你 又多麼想你
 熱戀時你send的永恆咒語
 忍不住翻尋 痛苦又甜蜜
 像刀子般一刀刀割在心裡
 感動的回憶 相似的字句
 生日祝福生動的灼傷眼睛
 明明想忘記 卻藏著痕跡
 多麼痛恨這樣矛盾的情緒
 (誰能把我從這深淵裡逃離)

*個人純粹覺得歌詞 (全部!) 講中了很多時下年青人心聲, 我記得咁多個男朋友既sms 我都有留起, 過唔到落電腦既就會用word打哂落唻, 唯獨有一位我delete哂d sms! 識我既人都應該估到吧...我一直都唔想delete係因為好似"破壞"左我一直以來既"規矩"!! 不過我隨便簡幾個唻睇返, 鬧交既sms令我再覺

討厭,而甜蜜既sms令我覺得"甜蜜既背後很假!!!", 所以把心一橫delete左佢算數!!! "無價值"的東西留著幹嗎?!

發覺MSN有很多人都冇再contact, 所以都delete左好多, (有要事就打比我啦...不過 無我電話既其實都應該冇咩需要搵我吧...) 因為唔鐘意見到個list咁亂咁多人...(對於把MSN作為生活支柱、精神食糧、同埋"溝女工具"的人唻說,我呢種舉動九成九都不會做的...因為見到個list愈多人就愈形為自己"多朋友"。on唔到line就好似冇左個世界咁...我絕對唔會比自己成為呢種人, 太可憐了!!!)

**以上說話, 由歌詞下開始有"單打"成份, 針對某一個人, 身有屎既先會覺得忟, 其他人可以當冇睇過


5 則留言:

  1. 哎呀… d相都幾有精神啵 仲要係no make up? 但係妳真係好瘦呀 要做d 運動增番d肌肉呀 如果唔係身體點會好呢 快d recover番 做下運動 食下好野啦~~~~

    回覆刪除
  2. 路過... 你好靚女呀 =] 冇make up都好靚... 係呀... 要保重身體呀!!! 支持你!!!

    回覆刪除
  3. Sin : 多謝支持呀!我會努力的!!! Alman : 喂你又好hard sell na ... hhhaa~知你係”運動人”喇...= =" 我今朝係屋企輕輕跳左幾下,個傷口都ok,唔多痛,我諗好快可以跑步做運動加喇!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 條裙好靚呀,當然個人都好靚!

    回覆刪除