2007年1月8日 星期一

和民__機霸

昨晚和民食晚飯
偷偷食左小小唔可以食既野...
魚腩刺身~一口牛肉~吉列豬扖~和式pizza...
但我好乖咁無食到雞翼!!!!!!!!!!!!!!!

三位機霸埋左單仲唔走坐哂係度打機...

=====================================

今日...飲左一杯連橙皮渣既橙汁...
好x苦!!!!!!!!!!!!!!
呀爸仲要做戲"哎呀係呀我唔記得左呀!!連皮渣tim!!!!!!!!!!!!!!!!"
我即刻火滾!! "咪扮野呀!頭先見你洗橙皮加!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

最近胃口超好...好到連自己都驚
個頭食完野,十幾分鐘又肚餓...
不停搵野放入個口度...食食食...
攪咩呀.........???


3 則留言:

  1. 嘩!魚生咁多虫妳都敢食, 日本人都中招啦! 下次咪試啦! 我諗連皮橙汁都几難飲, 不過有益就算啦! 大家姐

    回覆刪除
  2. 家姐...其實你唔洗每次都係段野下面加"大家姐"....我知道係你唻加...haha~!!!

    回覆刪除
  3. 連皮飲,一定唔好飲
     

    回覆刪除