2007年1月12日 星期五

森小在架勢堂對我的鼓勵!!! ^^

wakkakkaka!!
家姐搵肥仔聰搵森美鼓勵我呀!
不過佢遲左覆...變左資料出錯
話我係聽日做手術...
我上去留左言話返比佢地知

========================================



















2007 Jan 12 22:25:08
題目:架勢堂即時回應(節目時段以外,呢度無人理你)
姓名:小琳
留言:多謝森小~^^
不過我已經做左手術喇...= ="
我都想係呢度多謝我家姐同埋六師弟!佢地知我鐘意架勢堂所以安排左今次呢個驚喜^^
同埋要多謝森美簡呢首歌比我~
不過點解會係呢首呢 ??

========================================

森美話係求其簡歌的...haha~

原來森美話時間如果岩會唻探我呢...點知我已經出左院lu~
森美真係好好呀...


8 則留言:

  1. 你張相我仲以為係楊千樺啊

    回覆刪除
  2. 邊相??profile個張????

    回覆刪除
  3. 咦咦!我有聽呢集(基本上我集集都有聽)喎~~~~原來就係你。 你要加油啊!支持你!-^_^-

    回覆刪除
  4. 俊駐點: 哈哈~係呀~我咪就係個個小琳囉~仲有之前我前男友都打過上去同我講啲野....仲有一次係我打去Joyce度問健康加~ 有冇印象呢?? heheeee...

    回覆刪除
  5. 記得啊!你問左好耐都唔肯收線麻。哈哈哈!-^_^-

    回覆刪除
  6. 俊駐點: = =" 唔係.....我只係focus左係我要問既問題上...而聽唔到佢地同我講乜啫...hehe~

    回覆刪除
  7. 冇錯冇錯,你唔係問好多野o者……^_^ 不過joyce講得好準,你已經實行緊佢所講緊o既野。努力啊! 你既開朗除左幫到自己之餘仲幫左好多人架。-^_^-

    回覆刪除
  8. 講真森小對人都好好

    回覆刪除