2007年1月14日 星期日

飲茶~

 my sister ^^
 好鬼甜...好sweet?!

一點去左同嫲嫲佢地飲茶
不過由於今朝一早飲左杯Oral Impact
好飽...
落到去都只係食左好小野...
佢地呀~~~~~~~~~叫乳鴒呀!!!我只可以聞下咋!!!勁慘!!!!!!!!!

 呢粒野有個攪笑故事...就係呢籠四色水晶包,我問爸爸食咩色好,因為怕有啲會對我無益,跟住佢指住green呢舊話"食菜味呢個啦~",然之後一個幾歲既表妹大聲答到 "唔係菜唻加!係綠茶呀!"  ............... 平時豬多解釋既爸爸今次竟然唔出聲..."火羅"左!!! wakkakak!!!

跟住我同家姐用腳由牛頭角慢慢行去觀塘
其他人上左嫲嫲家
我同家姐係中途買左三盤小盤栽~
話係想為屋企加點"色彩"~haha

去到觀塘,掃左幾隻DVD,跟住就返屋企一齊打機!
我終於升級到有salon na!!!!!!!
我即刻去剪左個髮
不過...原本可愛既髮型...錯手一變...
又變返”肥姐頭”!!!!!!!!!!

 笑爆咀!!
之後家姐又過左唻cut左個髮~不過...今次冇影到相,但佢係眼腫面腫咁唻剪左個白痴頭!!仲爆笑囉!!!好似人妖咁!!!!!!!!!!!!


3 則留言:

  1. 嘩...飲荼呢樣嘢都唔知幾N年無做過

    回覆刪除
  2. 咁點解會係咁呢??? 我成日都飲加bor~

    回覆刪除