2007年1月22日 星期一

多謝我個病

其實手很累,特別是膊頭至頸的地方...
但總想把每一日既感想打上來呀
不過先說說今天吧~

我真的感覺到身體內裡正在打仗呢!!!
突然腳的某個位置刺痛起來...心想應該是在"比劍"吧...= ="
頭部沒之前那麼痛哦...是"打勝"了???
不過肺部最辛苦...因為是肺癌吧...一直都很不舒服...
睡也睡得不好...

今日有一小時比較精神
動手製作了一些小飾物
(作點別的事會更不自覺有病呀...)
其實材料已買了很久,只是一直沒動手...

除了這個,也看了小小書仔
因為我的口味變了,所以在書仔的內容highlight左啲喜歡而又可以吃的
好等爸媽不用為我吃的太操心...

===================================================

<<多謝我的病>>

屋企人
病左之後,屋企人團結左好多,會成日見面
而且對我照顧很無微不至喇~^^
爸爸每日都會睇食療書,希望我吃下肚的每一樣食物都絕對有益!
媽媽就會執好間屋, 好讓我睡的地方乾淨, 因為我很易受細菌入侵呀!
大家姐就每天都有電話來關心我, 一有時間便會來看我, 帶我去我想去的地方, 非常奔波...
二家姐就每天一見面都會帶歡笑比我喇~陪我打機^^

朋友
老實說冇左你地我一定會覺得更加孤獨
試想想,一個病人,雖然每日都有家人探望但總不及見到朋友時來得輕鬆
如果沒有朋友,會十分懷疑自己既人格...
我由細到大做錯左什麼呢? 點解到左我出事時,一個朋友都冇唻探我?
好慶幸,我有好多朋友關心喇~再加上佢地為我做既事,送比我既禮物...
每次諗起都十分開心呢!!! 有時辛苦起上來,想喊時, 諗返起佢地, 我又會笑返^^
最多謝係波子!!!!!!!!!! 我當你係親人一樣加!!我愛死妳!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

愛情
而家空白期啵...不過都有野想講加~
回顧我過去咁多個exs...大部份都做得返朋友 (除左最近個個!正衰人!!以後都唔想佢再出現!!)
其實有咁既結局都叫成功加~哈哈~
而更開心既係, 今次出左事, d exs都有為我出點力...
諗啲野比我解悶啦~探我啦~tum我開心啦~
嘩...我即刻諗返以前係點樣去處理呢啲感情...

 

要得到咁多人既關心唔係理所當然
原來係要自己由細到大"積"落唻...
我都唔知自己係點積落唻...可能一直都冇害過人吧~



8 則留言:

  1. Hi, I just pass by, U ar Great n I Sure U Can "戰勝病魔"!!!!

    回覆刪除
  2. 首先想問點解要係'比劍'呢? '比武'又得唔得呢? (我即時諗粵語殘片比劍時we wun wun情景,ha ha!) 下次不妨對daddy加多句thank you very much,佢好lum! 妳除有'燥底'外,點計都係一個好人,當然大把friend啦.我相信如果妳的family or friend有事,妳一樣咁care我地,right?

    回覆刪除
  3. 剛剛睇返你d舊blog,有兩張mri圖。另我想起以前一個舊同學的媽媽,佢對我唔差架。呢件事差唔多七、八年前佢一直都係肥肥地,點不知有一次檢查先發覺唔係肥肉係"留"。佢係養和切左出黎之後就無事lu。到現在都好健康。希望你快d好返,健康快樂!!!

    回覆刪除
  4. Bread head: 哈~我2004年個時, 都以為自己係肥左所以有肚腩呢...最後差不多半年才發現是腫瘤... 因為一直都很健康嘛...怎麼會想到故事會發展到這樣呢...??

    回覆刪除
  5. 我覺得好多時呢d咁既病都係發生係健康既人身上

    回覆刪除
  6. 你要堅强d...我一定會支持你!那麼現在在家中/醫院?你的bf真係好差喎!不過算啦!健康重要d...朋友親人更重要!

    回覆刪除
  7. Chris: 我在家呀~定期回醫院打針覆診。

    回覆刪除
  8. 講真當有病時,就知道最關心你的人是誰

    回覆刪除