2007年1月6日 星期六

New Fullmetal Alchemist Figures!!!!



嘩嘩嘩今日好好天呀!!!一早落去街哂太陽睇小新 心情大好 ^^
出左MK行街呀~買左啲"甜品"小模型, 個樣好好味好可愛加!!!
同埋最重要既就係.......................
前兩日睇magazine見到

鋼之出左新figure!!
我一直都好想買佢地既figure不過全部都好唔靚...同埋太細粒唔好睇...
但今次呢次好靚好真呀!!但就好貴呀...$1500兩隻...

諗住去呀ken度買會平啲但佢又冇入到...所以都係用左$1500去買...
不過唔緊要喇~心頭好嘛~仲要係等左咁耐既心頭好!!!
係朗豪坊食到好飽...跟住就返左屋企喇~~~

 終於都有機會唻睇喇!!我去之前仲好驚佢拆左呀...><

===============================================================

家姐3號生日之圖片~

 我真係好鐘意呢個屋企^^雖然有時會吵吵鬧鬧...= =" ar B會當係自己生日加....會吹左人地支candle...haha~ Happy Bday to my sister ^^ Bday Cake!! 叫"耕田牛牛"!! haha!!ar B "nam"到隻牛................ 塊面濕哂!!!!!!!!!!!!!!!!

31號圖片~

 


2 則留言:

  1. 記得曬相俾我呀!ka kew 好cutie 呀! and then, 有咁多人支持, 咁warm, 記得要開心. my friend Renee send message 俾我, 祝妳早日康復! 大家姐 

    回覆刪除