2007年1月27日 星期六

日本篇 Part 3 to 6

 醫院~

Part 3 - 手術後

做完手術, 醒返已經係病房, 成間房得我一個人呢~

 我太多野了...攪到好亂呢

TempoFelix (fotop) sasaki san都有唻睇我, 佢地話家姐正諗方法買最快飛票唻睇我, 所以呢段時間佢地會留係富良野 (係喎我冇講到我係入左富良野協會醫院呢, 係一間有勁多年歷史既舊醫院, 但環境很好哦~可惜最差就是我訓個層係婦產科成日都有BB喊聲不過日本小朋友真係超級可愛!!! 得意到想食左佢!!!

其實原定計劃今日係同兩位記者離開富良野去第二度, 但因為我, 所以佢兩位都冇走到, 等埋我家姐唻先出發, 真係人超好哦….!!!!!!!!!!!!!!!!! 而正好撞定sasaki san放假, 因為佢只照顧我地係富良野既大小事, 所以佢成日都唻醫院幫我同啲醫護人員溝通, 又借我日常用品

姐姐們723到富良野了~一落JR就唻醫院喇~ 見到姐姐真係好開心呢佢地同tempo and felix食埋個lunch佢地就出發了係當地搵左個日本女仔代替我既工作。

咁多次手術, 係日本好得特別快 , 又有天台可以上去哂太陽, 姑娘又夠細心又有耐性, 記者們林走前又準備左中日對照"字典", 比我同姑娘們住唻溝通, 哈哈~ 例如有想大便”, “放屁了…wakkakkaaa!!! 有啲人未必知道, 手術後腸有冇郁係好重要加~ 係香港要放左屁先可以食返野加!!! 不過日本就冇分既, 我醒返第一餐就已經有飯食…haha~

 姐姐送的~

Part 4 - 醫院解悶

唔想浪費姐姐們的機票錢, 我就叫佢地唔洗成日唻陪我, 利用時間周圍玩下~ 好彩佢地間民宿個歐巴桑人超好, 車佢地去玩, 當然有去到lavender land la!!! 佢地每次唻探我都會有禮物 ~ 比我解悶加~ 雖然有電視睇…(電視係每位病人一部, 但要比一千yen 買張電視咭先可以睇八十小時) 但都唔識聽日文最開心咪就係見到多年唻既Idol 廣末涼子出現同埋睇啲耐力賽~ 哈哈~ 其實醫院方面都有提出過批准姐姐們係病房陪我訓, 因為怕我一個香港人好悶, 但就不會安排床舖, 我話唔洗啦我都訓著左仲怕咩悶而且家姐佢地日日都留到十一點先返民宿間民宿行一分鐘就到醫院加喇~haha~

 民宿老闆,家姐們及記者們

Part 5 – 拆線, 出院, 離開到札幌

係醫院,我好努力去康復, 因為家姐醫院大假關係, 如果我唔可以係預定日子出院, 家姐就要自己走先, 得返二家姐, 又要扶我又要攞兩個人既行李, 仲有佢地忍唔到手買下既大堆手信!! 根本攪唔掂好彩傷口埋得好 (多得我成日落地行先好得咁快哈哈~) 28日一早就拆線 (要在此稱讚一下, 佢地拆線既痛楚比香港小很多, 已經啲釘釘住個傷口既釘法係同香港唔同, 又有腰封比我, 可以幫助傷口埋得更快) , 一早8點拆完線, 就要趕上下午兩點既JP返出札幌, 好唔捨得間醫院既人呢全部都好好呀

 係咪同香港唔同呢~?? 啲肉扎到好緊加~所以埋得快啲

我去左家姐間民宿, 飲下茶傾下計之後就去左食燒章魚丸, 因為佢地同記者們食lunch時係食呢樣野, 我聽到個刻已經話有時間我都想去, 因為係自己親手燒, 仲有自己炒既炒面~好玩又好食!! 食完就上的士去JR, 歐巴桑好好呀請我地食飯之餘又搶住比的士錢, 落車後因為就快開火車所以佢又搶左我地啲行李跑去車站我地上左車之後, 佢地仲等埋車開先走呢場面都幾感人加特別係家姐們, 同佢地相處左幾日, 非常唔捨得佢地呀

 燒章魚丸

Part 6 – 札幌觀光/ JAL upgrade ~

落左JR就去酒店, 放低野後, 去食野, 個時都差唔多天黑喇
撞正啤酒節 , 成個大通公園都係人!!! 仲有好多人著和服 ~好靚呀!!! 我地又上左TV Tower, 夜景超美!!
不過中途有幾次都體力不繼要休息

 大通公園 from TV Tower

 TV Tower

第二朝一早起身又搭火車去機場, 搭內陸機到東京機場再返香港, 由於我大傷在身, 而家姐們買機票時又提到因為我的原因而急需機票, 所以JAL方面安排了我們坐Business Class, 真是意料之外我地都係到上到飛機樓上, 見到坐位很少而且很大, 才慢慢醒覺被upgrade~*
而又一開心的事是, 每個坐位都有個小電視, 接到機身外的鏡頭, 可以看到飛機前, 下及後的美景!!! 我地飛過台灣上空!!!!!!! 係夜景唻, 勁靚!! 勁難忘呢~

 In Business Class

爸爸媽媽胆心死喇當然有唻接機, 個時都成夜晚十一點幾了

 

(**接下來就是葛量洪篇~)


沒有留言:

張貼留言