2007年1月30日 星期二

在日本照顧我的記者們, 今天一起晚飯了~

先講昨日
ar fung唻攞返部Wii na~咁無理由要人地咁遠唻到淨係攞野走
所以去左陪佢食飯, 不過落到APM佢又話唔餓...就周圍行下
又去左Jusco買左啲野食~ ^^
同埋簡左隻"完全自x手冊"DVD
佢話佢睇左先, 好睇先叫我睇
不過佢已經係呢度留左言話...好爛喎........= =
佢好好呀~唻屋企接我落去又送返我上唻
仲有佢姐姐去日本買返唻既手信, 佢都攞左一盒唻, 哈哈~
做病人得到好多優侍呢!!! 真係估你唔到...

**************************************************************************************

 Flex, Tempo, sister and me ~

大家姐四點幾唻左屋企喇~我家姐好好呢~一放假就掉低個仔唻陪我...
今晚一齊同tempo and flex dinner, 因為係日本大家都有見過面嘛~
佢地搭的士唻接埋我地出土瓜灣
去一間佢地朋友開既私房菜
價錢都唔平呢...不過味道好特別, 幾好食~
而我食到忍唔住笑既就係"焦糖燉蛋"!!!
因為實在係太好味喇!!!!!!!!!!!!
我食完一碗後tempo睇穿我知我唔夠喉所以又叫多碗比我~

跟住就等家姐老公唻車我返屋企喇~都成十二點lu...

(*成功收到由

Flex專業拍攝及加工後的日本照片光碟, 真係好靚...)



 叫做
"蘇三茶室"

今朝敷mask.......

 我個鬼樣, 呀爸比我嚇親 (係講真, 唔係講下) 家姐比我快速
偷拍左!!! wakakkaka!!! (右上角係ar sa, 雖然睇唔清楚但都已經靚過哂我同家姐呢個 "德州殺人狂" 造型)

 


沒有留言:

張貼留言