2007年1月29日 星期一

窺探人心

我有個興趣, 我好鐘意窺探人心
鐘意猜測一句說話背後既事實
一個動靜既背後係諗乜
佢而家所做既一切係為左將來要得到什麼
佢嬲我, 對我唔好既真正原因係乜野, 到底值唔值得我嬲返佢? 定係應該要原諒佢??
太多太多例子
我由細到大都係咁, 天生的
亦因為咁, 我係好保護自己
什至寧願結局係會令到人地唔開心, 但只要自己開心就夠
保護過哂龍...

直到我16, 開始同人接觸得多, 清楚更多人格
(
因為中學時期冇乜朋友, 我都唔係好知點解)
已經冇再做用別人傷心來成就自己開心的事
個時我開始賺錢, jobs, 每次工作見既人都唔同
朋友既數量亦慢慢隨著我日漸進步既人際關係而增加
不過, 可以成功成為朋友既其實唔多
因為我交朋友好小心
好衰但係最直接既比喻係 "你唔用腦同埋用心去同一個人做朋友, 呢個朋友交唔過"
我睇得出你係冇, 我就會同你保持普通朋友關係
第一印象對我唻講亦非常緊要
可以講得上係你比我第一個感覺係好係壞, 將來就已經係定左型好難轉哈哈~

我呢個窺探人心既習慣, 其實成就左今日既我
我睇人同估人都真係唔差加
~
當然都有失手時候
但我睇   人既好壞   分得好清楚
同一個人, 佢對我好, 我就會報答返佢
但如果對我差, 我就會鬧爆佢


11 則留言:

  1. 我則會猜測別人對我的想法,而當我知道別人對我有意見時,我會嘗試改變自己來迎合對方的,總之我是一個十分在意別人對自己想法的人啦。 我實在不喜歡那種被人討厭的感覺呢   PS:果然寫BLOG寫得好快

    回覆刪除
  2. 上官飛雄: 興趣嘛~連做有興趣既事都慢就大獲啦~!! 哈哈~ 我都有同你一樣的想法, 但我唔太介意人地點睇我, 除非特別人士啦~

    回覆刪除
  3. SiuLam.T 姨姨/姐姐:回也回得好快(汗),這麼晚都不休息!? 我就去睡覺去了,第日才繼續打擾你

    回覆刪除
  4. 又話唔再提(阿童木)~~~~~~~~ p.s. 幾時方便tea tea佢

    回覆刪除
  5. Frankie: 唔提名, 感覺差好遠, 哈~

    回覆刪除
  6. Dear SiuLam, Wish u get well soon. Will pray for you. +oil+oil

    回覆刪除
  7. Fung : 唉...我都已經講左我冇嬲同埋唔開心...係你自己太緊張人地點睇你所以你唔信我咁講, 以為自己真係做錯野..........冤枉呀鋒大人.................................. 我知你係講笑加...你自己都攞啲幽默感出唻啦...我話嬲, 話你自大我都係講笑............ 我唔再係中學既鄧小琳加喇~ 我而家唔小器加............. 同埋我好鐘意 "廢up" ... 所以同我傾計輕鬆啲啦......朋友見面係relax, 唔係緊張...ok??? 講到first impression, 我冇話冇得變, 係難啲啫, 不過我人愈大就開始變得易囉

    回覆刪除
  8. 女人心海底針.....有誤會咪死得不明不白 .....同人解釋已經係我同朋友間既一種溝通方式 ~~~~ ps: 我冇唔信妳呀~~~因為我果時真係聽唔到

    回覆刪除
  9. 嗚~ 看來我已經被某某人定型為「c9」

    回覆刪除
  10. 有時難明女人心

    回覆刪除