2007年1月22日 星期一

突然好想多謝爸爸

爸爸五點出左去買餸
六點幾返左上唻之後,放低啲野又即刻出左去
話仲有野要買...(買左成個幾鐘都未買完呢...)
我叫佢幫我買三文治
佢話不如我整比你食啦...

到爸爸返唻,第一時間整包包我食
跟住就煲熱啲湯我飲
然後先去煮餸...
佢係一邊跟住本食療書一邊買餸煮飯

我坐係廳,聽到kitchen入面"嘭嘭"聲...
我就知道爸爸好多野要做所以乜都要快!!
覺得佢好忙好辛苦呢...
因為為左我, 實在係要做太多工夫了!!!

我問爸爸做咩買咁耐
原來佢要慢慢簡, 每樣野都要買最靚最新鮮的

由細到大我都對爸爸很冷淡
因為他很煩,很長氣,怕了跟他說話...
但今日, 我鼓起勇氣同爸爸講左一句
"辛苦哂你喇爸爸..."
爸爸話"唔緊要~我應該咁做家嘛~"

........................
呢一刻我真係仲有一句說話好想好想講
"爸爸...你要長命百歲呀..."

不過我冇講到係因為...我知我講左實會即刻喊...


13 則留言:

  1. 要好好珍惜呀 ....!!!!! =]

    回覆刪除
  2. 雖然fiski姐姐幫吾到你d咩手 但好掛住你啊 你要好好咁好返 我地再去行街街啦~~~ ^_^

    回覆刪除
  3. 薑餅人: 你咁後生, 唔知你又懂唔懂得珍惜呢? 希望你係我呢度可以感受到, 不要"愛得太遲"吧!! Alman: 我已經學識珍惜喇...而且我每次出 trip 都會好自然掛住屋企呢... Fiski: 你地既關心已經係最好既"幫手"喇 !!!

    回覆刪除
  4. 要努力!不要放棄!把癌魔擊退,我都曾患癌症,現正努力把它消滅!

    回覆刪除
  5. mafanyau: 你病了多久?? 療程完了嗎?? 需要食療介紹嗎? 我可以給你很多意見呀~ 希望可以與你分享更多, 互相幫助~

    回覆刪除
  6. 妹妹 ~ 家姐好耐無去你個 BLOG 到睇啦 ~ 唔睇都好 D, 一睇就喊啦   <-- "笑番先" 見你咁辛苦真係唔知講咩好 ~ 好似尋晚見你腳痛, 我除左幫你按摩之外 .. 真係唔知仲 有咩野可以幫你 SHARE  -_-"   ( $$ 我諗我都可以既 ..  ) 我真係想像唔到你既痛係咩痛 ... 當你一形容比我知係好似針灸咁  ... 我就想喊啦 !  平時我睇醫生打針都會暈  , 如果尋晚個個係我, 我可能暈住訓著左 .. HAHAAA  !!! D 埸仗仲有五支針就完成 ... 好快好快 .. 當 D 五個月去左軍訓 (考高級果隻 ), 所以特別辛苦, 特別多針 (吉), 特別多蟻咬 !!!  係喎, 你好準備情人節 D 野啦喎 .. 你 D 手腳咁慢 星期六好開始啦 !!!  二月十四日, 我地一家人 一齊食飯 ( 叫埋西餅王子啦 wkakakakkkkkk  ) !!!  記住提爸爸買花比媽咪呀 !!!    比街坊笑左 一次就唔敢再送

    回覆刪除
  7. 姐姐...我幾辛苦都唔緊要, 最緊要既係,我痛, 同時可以比到個警惕你!! 你真係要小心身體呀!!! 成日叫你介口都唔聽!!!  妹妹真係唔想你有事, 要好似我咁辛苦呀!!! 聽話啦 !!!!!!!!!!!! 你聽話啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  8. 簡單的一頓飯,足顯你父親對你的體貼入微… 你要好好照顧您自己,以樂歡及勇氣戰勝病魔,以回報你父親的愛啊~!! 我會一支持你的!

    回覆刪除
  9. 我現在是康復了,但這五年是高危期,所以要每三個月檢查,照內窺鏡及起聲波等.. 妳的反應我都經歷過,最重要是不放棄及開心面對這事實!喜樂的心是靈藥!

    回覆刪除
  10. 就要真惜眼前人

    回覆刪除
  11. 我到最尾...我都眼濕濕.....
    我都有個女..........所以.......

    回覆刪除
  12. 看到藍色字....我哭了..........-_-

    回覆刪除