2007年1月21日 星期日

係咁訓...咩都做唔到

好攰,起身只係飲水食野,跟住又訓返...
全身都好痛好攰,就好似跑足一日步咁...
睇唻我呢幾日都唔會有咩野可以打上日記
(打字都冇咩力...><)

4 則留言:

  1. 咁個人唔舒服緊係食同啦, 瓜!  如果好痛就食粒panadol, 唔好忍啦. 其實touch wood 講, 無嘔無發燒and大反應已經唔太差了, 當然妳意志力都好叻, 好tough啦!妳要堅持打勝仗, 好多人撐妳! 最緊要唔開心or唔舒服要講出, 喊都係宣洩好方法, 唔代表軟弱.

    回覆刪除
  2. 我都撐呀, 記住呀, 想食就食想瞓就瞓, 攰就唔好打上日記啦, 我哋會繼續留言支持你!!!!!!!!!!!!!!!! 得閒又無聊又有興趣找我傾偈啦...

    回覆刪除
  3. Alnan...你真係一個不折不扣的c9....  我希望你姐姐可以keep住穩定...什至有奇蹟呢~ Kathy & Siucheck : 多謝力撐!我知道加喇...我會堅持!!!

    回覆刪除
  4. 想到你當時真是十分辛苦,但你都可以打 blog 勁

    回覆刪除