2007年1月17日 星期三

剪左頭髮喇!!!!!!!!! / 睇左時凶感應!!!

 New Hair!! Jim話留返"兩條"頭髮係前面,等我照鏡時以為自己仲係長頭髮喎~haha又幾work wor!!!
 一直cool爆既jim jim突然一個鬼臉...surprise...= = haha~

十一半去到Tony & Guy...條斜路差點要了我的小命!!!!!!!!!!!!
今次搵ar Jim幫我剪~好認真的樣子...
話已經諗左好幾個頭比我, 問我邊個好
但佢一點要走, 去出show...我又約左Dennis食Lunch...
又要快又要靚...辛苦哂佢...
不過佢超有心機呢~^^

跑去"天與地"食飯,個時已經點五左右...Dennis已經幫我叫定野食
一坐低就食得~^^ 不過要佢呆坐很不好意思
(太急地掛住食...忘了影相...)
陪佢行返公司,then我就上左去家姐公司探佢...仲係病病地呢...唉...

搭車立上梗家姐公司~

自己去左IFC行街等媽咪收工,去左食tea~跟住返屋企
六半再去APM同Alman睇一直想看既"時凶感應",超好看的說!!!有人睇到手心出哂汗!!!我就緊張到用手cover住個咀!!!完全唔知想點!!!!!!! 總之冇冷場一個字"好鬼正!!!!!!!!!!!!"

飲食男女指定表情...

睇完就食野,跟住返屋企lu~

今日係"健康既人",聽日就入院了...又要做返病人...諗起都悶...= ="
聽日打第一針化療針...希望我身體唔會太抗拒啦...要不然我會超辛苦...>< 我要精精神神返屋企!!!!!!!!


6 則留言:

  1. hahaha... 三個字「好精彩,冇悶場」 聽日打完針 後日妳就生生猛猛架啦 見妳咁活潑都知區區小小化療針唔會阻到妳o既~~~

    回覆刪除
  2. 十個字 [承你貴言]!!!!!!!!! (wakakakka!!好無聊呀!!!)

    回覆刪除
  3. 你努力呀!!!! 聽日你打完針就好快好番架啦... P.s 你最尾個張相有d似張玊珊

    回覆刪除
  4. ...開開心心回家.... ....其實剪左頭髮架...睇落好似無剪過

    回覆刪除
  5. Sin : 唔...以前影相時都有幾個 fotop 咁話過我, 不過我唔覺 Monkey : 就係特突剪到好似睇落冇剪過咁嘛~ahaha

    回覆刪除