2007年1月28日 星期日

開心的一晚

大家姐又帶埋呀B唻屋企食飯同埋玩喇~~~


ar B塊面
紅卜卜好靚仔呢~haha!!

比佢發現左兩條紙筒 (poster卷埋個啲呢~)
佢攞左唻, 要我地同佢"格劍"!!!!
嘩打到飛起!!! 佢一中劍就係咁尖叫
大概尖叫左半小時以上

我就同大家姐係度打

"兒童網球"

一對hello kitty球拍加海綿做既網球
玩得激烈又開心!!!

此時

溫馨場面又出現
話說家姐個就下月十三日就三歲
佢好鍚佢呀媽加~
我同佢呀媽玩玩下網球, 佢走埋唻唔比我地玩
家姐就問mina (helper) 點解
原來 ar B 頭先見到家姐打波時仆親
(但我同家姐都冇印象, 斷估係ar B見家姐玩到左撞右跌就以為佢仆親...)
跟住就眼濕濕...
所以佢胆心家姐又會仆親, 就唔比佢玩
但仲有一個可能性係佢妒忌佢呀媽同我玩得開心但又冇佢份
anyway~一個三歲0靚仔有咁既心, 好可愛哦!!!

另外我地答應左佢食飽飯就比佢打Wii
不過我呀媽又想睇中文金曲
所以我同佢講 "婆婆放工返唻好攰攰加~你讓婆婆睇電視好冇呀??"
佢竟然諗都唔諗就話 "好吖好吖~"
然後自己一個走左去玩玩具

呢一幕真係心都甜哂啦...

****************************************************************************

我呀媽係我地心目中係一位

gag 王
而最近佢成日up錯哂啲人既名
收錄如下:

小美森儀 (森美小儀)
哪叱 (叱咤)
施巴姑B (芝c姑b)

(*仲有啲不過唔記得)

佢亦非常喜歡為我地既男朋友改花名, 講真名佢反而唔記得...
不過當然唔係度公開啦!! 比佢地見到咪瘀死!!

還有, 曾試過非常正直地當住人家的男友面前問人地 "你搵好多咩?" ...場面極為

鑑介!!! 然後一輪爆笑!!!
今日飲茶林走前又爆左句 "好喇...夜喇走喇..." 我地呆哂...(個時只不過係三點鐘 + 爆裂陽光)

我媽媽係一位非常可愛既媽媽
衰啲講句佢講野係唔經大腦的


10 則留言:

  1. 尖叫左半小時...... 利害......

    回覆刪除
  2. 上官飛雄: 哈~唔止呀~仲一邊尖叫一邊格劍!!! 氣來氣喘!!! 仲企唔穏訓左係地下...跟住就攰到索性唔起身tim ar!! haha~

    回覆刪除
  3. Auntie Tang 好嘢..... 我都認同雖然好多時阿媽s(意即普遍的阿媽)講o既嘢都比爆, 不過佢地真係好錫仔女, 好可愛!!!!有時令人感動不了....阿媽萬歲...

    回覆刪除
  4. Siucheuk:   比你咁叫一叫...我先醒起自己真係做左auntie ga na bor...

    回覆刪除
  5. haha, 唔好搞錯, 嗰句auntie tang係送俾伯母的 - 雖然你的確已經做咗人阿e............wakakakaaa

    回覆刪除
  6. Siucheuk: 洗唔洗澄清呀衰野...係都MSN講啦~攪到人地鬼死咁鑑介...

    回覆刪除
  7. 影張bb相黎睇, 等大家都高興下嘛

    回覆刪除
  8. 祝你健健康康啊!!!

    回覆刪除
  9. spiderman: 淨係拍左video, 冇影相呀...但大把機會呢~

    回覆刪除