2007年1月13日 星期六

繼森小鼓勵後~仲打通左上去架勢堂問塔羅呀!!

今次係家姐幫我打通加!
跟住毫子打唻搵我啦~
因為個時家姐係公司...

等電話個時好緊張呀...牙胶冇哂力咁... hhaa~
我係最後一個電話呀...
得好小時間...所以我好怕我太多說話會阻住...
再加上...我個人唻講...係電話度係聽唔到森小把聲...
個腦只係集中左係個塔羅師同自己想講既野度...
到我收左線...
家姐同呀波都臭罵我...”做咩唔應森美呀?!人地叫你正面d呀!你就淨係掛住問野!!haha!!!”
我係無辜加...我真係聽唔到...
唉...攪到我好似唔應人咁tim...
佢地仲話我把聲好cool ar...
唉...我真係一個失敗既聽眾...
下次真係唔敢喇...

塔羅師話我...
過去有好多人support!!!
現在會感到孤獨一段日子 (應該係因為身體痛楚無人明白吧...醫病期嘛...不過佢話過程都好正面的~^^)
將來會積褔~會將自己既經歷傳開去加!!!

今晚好好好開心呀!!!Yeah~~~~~~~~~~~~~~*


6 則留言:

  1. 點解無人叫我聽, 嗚... 大家姐

    回覆刪除
  2. 家姐...我叫左你唔洗係留言段野下面加"大家姐"呢個名...好奇怪呀...haha~ 因為個時好夜嘛~之前又唔知道...所以冇通知你呀~但係我地可以上網聽返加嘛~ ^^

    回覆刪除
  3. 我都有聽到,你俾d信心自己,加油呀!假如你要個copy,我可以send俾你!!

    回覆刪除
  4. 嘩面包頭多謝你哦! 你有聽到...我真係覺得我個日好白痴呀哈哈~ 你有copy?? 903 個日個節目copy???  我想要呀!我搵唔到呢...><

    回覆刪除
  5. 都唔係呀!你好似有d緊張吧!係呀,我有個copy,但十幾mb都唔知點俾你?

    回覆刪除
  6. 我add左喇.....一見到你online即刻send俾你!!

    回覆刪除