2007年2月1日 星期四

覆左診喇...要做我最怕既事 - 拮手指!!!

 In sister's office wif my new hat~*

講返昨日,同左

ball and pooh去cb, 食supersandwiches, 好味又超飽...
之後去左GB singk ar~唱到兩點幾...把聲愈唱愈開!
我竟然唱到 "我的x傲" !!! "see me fly~~~~~~~im proud to fly up high~~~~~~~~~
 "
返到屋企三點幾...
比呀媽鬧 + 勁啤
...(洗唔洗咁惡呀.........>.<)

 嘩我"bid"左塊面舊肉出唻 @@" haha~

*******************************************************************************************

今日

第一次化療覆診, 唉...我係最驚拮手指, 因為超痛...

我係咁問個姑娘"係咪好痛加? 拮邊隻好啲呀? 要幾多血先夠加? bile bala bile bala............."
然後姑娘只係淡淡咁答左一句 "你放鬆啲啦...你啲手指咁緊張啲血唔到, 好難出到血加..."

我已經盡力放鬆但都難逃一劫!!! 姑娘話 "嗱我而家要拮多一下, 輕輕力加咋~唔會好痛, 因為我仲差少少血先夠呀..."
咁我無理由唔比佢拮...所以..................


但係!!!!!!!!!!!!! 佢拮左一次之後竟然又拮多一次!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG!! 一個咁脆弱既手指頭被針拮左三次!!!!!!!!! 然後再被人用力揸啲血出唻!!!!!!!!!!!!!
是何等殘酷!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我流淚了...

離開間房後, 坐係出面等既人個個都望住我
唔知係可憐我定取笑我囉...幾無面.............><

由於化療中人的皮膚會比較容易有瘀血, 所以小手指頭個頭頂又...(紅係血, 而白係啲痴住哂既綿花... 我同家姐講 "你睇...我隻手指生毛"     家姐答 "脫左佢囉~ (語帶輕佻地) "                 @@" )

驗血結果: 樣樣都好平均, 只係白血球有點勉強...

 看到無名指上啲colours ma???

落去

攞藥個下個畫面真係好驚, 周圍都係人, 當然要攞籌, 我地要等三百幾個籌先到..........痴線...決定第二日再唻攞過, 因為約左二姐姐食lunch......要一齊 plan 個trip, 飯後去"唱錢", 乜唔係 HKD $1 : PESO $ 6.6 咩?????????? 點解會變左 PESO $6.06???????????????????

 一盒飽到一開盒就嘔汁既飯...我真係覺得佢好飽...

獨自又去左

入境處, 今日身體好攰...真係非常之唔想去.................攪下個passport + 攞新ID, 跟住返屋企...頂唔順............Zzz.........

**一除冷帽, 就成帽都係頭髮, 其實我需要係旅行前摌哂佢嗎?? 我唔想宿霧出現海水污染...但係又好唔捨得佢地.........佢地係有生命加....嗚嗚......


20 則留言:

  1. ♥麥太( Candy )♥2007年2月1日 晚上7:11

    小妹路過~~~~~辛苦你了~

    回覆刪除
  2. 嘩~果盒飯真係....超爆囉!! 睇見都想.......食!! 你白血球勉強係幾多度呀??如果太低要食野飲野補充返呀!  

    回覆刪除
  3. 我一次過左五張畫給你,答應你@_@我會從新畫一些畫給你@_@人們冇人會感受到你內裡要受多少苦@_@我知道你很辛苦但@_@願你雨後陽光永遠也快樂@_@ 你的說話我會記往@_@小心身體和飲食

    回覆刪除
  4. 盒飯的賣相… 在下只可以用八個字「驚天地、泣鬼神」來形容…

    回覆刪除
  5. 要繼續努力面對你的病呀!!! 我支持你... p.s  你有frindster 架...? 我都有..         可以add你嗎??

    回覆刪除
  6. 糖果: 哈我冇問到幾多度呀...但姐姐會幫我上網睇下,我知道再講你知吖~ Jim: @@" 畫好靚喎~從來冇人送過畫比我呢!! haha~ alman: 你睇錯左佢喇...佢係好好味加~ haha 薑餅人: add me la~phoebetym@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  7. 你喜歡的話,我會再畫給你,早些休息不要太夜睡覺@_@

    回覆刪除
  8. 我又再次五張畫給你@_@希望你會開心些@_@

    回覆刪除
  9. 盒飯好爆呀, 你家姐嗰句: 脫咗佢囉, 我當堂忍唔住笑!!! 正!!!!  加油呀~支持你 我未去過賓賓呀, 返嚟話我地知好唔好玩ar!

    回覆刪除
  10. siucheuk: 你支持我咩先? 如果你係支持我繼續寫啲爆笑野我會好開心的 ! 哈哈!!!!

    回覆刪除
  11. 各位: 用'驚天地,泣鬼神'來形容個飯盒几好,但係我食剩2啖咋喎, 咁我咪........好勁?

    回覆刪除
  12. 梗係支持你繼續隊晒盒飯啦, 睇見都想食埋一份, 有啲飽, HEHEHHE

    回覆刪除
  13. 支持支持支持支持支持

    回覆刪除
  14. 個飯盒真的好像是街市10蚊兩個餸的飯盒既,如果真係的話,我想你是要他加多點餸落去才導致這樣的 另外你的頭髮好快就可以好似以前咁飄的,所以唔好唔開心呀

    回覆刪除
  15. 哈哈~~點解你問姑娘d問題同我一樣  我又係好驚咁問,當時係果個係男士,佢重好溫柔咁解釋過我知係點樣,又安慰我,講下講下就做完啦,又唔痛喎(做緊果陣),做完先覺得有少少痛  ,QE d醫護人員都幾好人

    回覆刪除
  16. 我平生最怕打針 有收到我之前e給你的另外5張圖 小心身體

    回覆刪除
  17. 上官: 哈哈~會飄...我而家啲頭髮都會飄呀~不過係飄走囉~~~~~~~~~~~~ xiaoxiaozhu: 你就好啦...我野野都痛到入心呀...............>< jim: 收到喇~多謝哂呀~

    回覆刪除
  18. 我之前都都要驗血... 不過,沒有事!!!! 你要add oil 呀!!!!

    回覆刪除
  19. 墮落天使: 你也有化療過?祝你永遠健康哦!!!!!!

    回覆刪除
  20. 個飯真是好飽

    回覆刪除