2007年2月15日 星期四

情人節part 2 ~ XD

k後, 去左德褔跟屋企人食飯喇~
姐姐問我, 今日想同朋友定同kakew慶祝
我二話不說 要跟kakew食啦!! XD

見到kakew就最開心啦!!
因為小朋友做事直接
成日都會發生攪笑事情
超可愛的~*

姐姐送我一盒豬古力
kakew睇到個盒都流哂口水
眼甘甘咁...

飯後, 我跟姐姐苦苦哀求爸爸比我地去KT行花巿
因為太夜, 爸爸想我地返屋企
不過我地多數成功的!!!

kakew係大客仔喇~係咁比人勁sell!!!!!!!!!
最後買左兩對氣球做既劍同盾 + 大粒珍寶珠 (呢粒野其實佢呀媽自己想要多啲...)
返去要同呀媽大打一場吧...

 kakew最鐘意頭盔!! 佢呀媽就應該...鐘意支捧吧...wakkakakakka!!!

大家行去APM, 送姐姐去搭車, alman唻左apm送我豬古力跟小花, 還有親手製作的小禮物, 多謝啦~
不過豬古力跟姐姐買同一牌子呢~
 大盒的是alman, 小的是姐姐, 但我是不能食太多豬古力的 = =

********************************************

今朝起身收到sms
成首詩咁...
內容是

as d sun
kis u
awake

did u hear
God Whisper
"i love u"
2 ur ear?

Hope d noise
of d day

won't drown
HIs voice
as

He repeats
d words 2u all
day.

gudm0rning...

sender個phone no. 我無save到
但有點熟口面...
唔知係邊個

不過我從來無朋友啲英文會打到咁
但問佢"你係邊位?"
會唔會太無禮貌呢...
前日都有收過佢SMS
係關係valentine's day
那篇的英文更亂...

caring s a wondrful gift dat no 1 can buy. it s made up of LOVE dat rots n ur HEARTS 2 make fruits of memory 4 a lyftym. HAPPI VALENTINE'S DAY and GOD BLESS U.

呢篇野無格格呢...同埋咩係 lyftym ?!?!?!??!
會唔會係密碼?!?! 唔通佢係超能人???
(我睇梗Heroes, 所以胡思亂想中...XD)

到我知道佢係乜水我會話比大家知
可能只係一個白痴答案~ XD


9 則留言:

  1. 盒朱古力好似好好食呀 HEROS[我冇得睇 ]內入面有個穿越時的日本人 佢小童時像上個TIME內 佢智商有180..ME-180

    回覆刪除
  2. 呢個人send啲野咁怪,會否是手機病毒?? 見到行年宵相, 我都想行啊!! 不過都要新幹線有體力才行!! 

    回覆刪除
  3.   我都未行花市,不過聽晚會行,啲英文同我差不多咁爛,我最近識個女仔鍾意打頭尾2個字母要估咩字,不過幾得意.

    回覆刪除
  4. "as the sun kiss you awake, did you hear the God whisper "i love you" to your ear? Hope the noise of the day, won't drowns his voice as he repeats the words to you all day. good m0rning..." "caring is a wondrful gift that  no one can buy. it s made up of LOVE that roots and your HEARTS to make fruits of memory for a liftime. HAPPY VALENTINE'S DAY and GOD BLESS U." 我估係咁啦 y 同 i 同音,e沒有發音,所以「lyf」= 「life」,「tym」=「time」掛

    回覆刪除
  5. Jim: 佢好出名加? 佢係入面好cutie ar! 遲啲佢個角色應該會變到幾型...期待~ 糖果: 你都可以去花巿買啲得意野返去同佢分享呀!! 肥旦: 都唔叫爛呀啲英文~只係簡化都太要命了... Alman: 已經有朋友幫我解答左喇~你估你岩唔岩?? hehhe...

    回覆刪除
  6. 唔好意思!!因事出緊急, 請藉小小地方宣傳一下, 功德無量!! 我的內地好網友   shit太浓 , 爸爸亦是鼻咽癌病友, 認識她都有一段時間了, 最近因為值夜班所以沒有上msn, 怎料一開留言板就收到不好的消息!! 我都好不開心!!! 引用她在留言板留的話: HI, 糖果,我係内地的病友啊,呢几晚唔见你上MSN,唯有上呢度揾你啦!我爸嘅病恶化咗, 打算落香港医, 好多亲戚都问紧医院,都话要排好耐,所以想问下你有冇相熟医院OR医生介绍. 因为情况好急,希望睇到 呢条留言嘅朋友帮下忙啦~~~ 我每晚都上MSN的 clove_wong@hotmail.com , 睇下你几时有时间咨询一下!! 其實我已在她的網誌內留了一個醫生的資料給她, 但因事情緊急, 我怕不是很多人會去我的留言板看, 又怕她不開留言板查看, 各位有心人如可以幫她的話請add她的msn或引用我這篇網誌, 幫幫這個好人!! 感激!!    

    回覆刪除
  7. her0es超級好睇...個日本仔真係超正.....希望唔好拖咁長啦,越出越多人。

    回覆刪除
  8. w.kee: 我都好鐘意個日本仔呢~超可愛! 好期待佢變型個part! 佢應該幾好戲~!!!

    回覆刪除