2007年2月14日 星期三

*~Happy Valentine's Day~*

 最鐘意呢張, 因為我鐘意做懶學生!!上堂訓覺!!! XD


 兩位單身女仔一起過情人節~*
 *~Happy Valentine's Day~*
 in K room (MING MING 好靚女呢係咪?? ^^)

同ming唱lunch k, 不過特別日子, 唱得兩小時...早知平日去啦...><
同埋ming話到比我聽, 大傻呢首歌個男主角原來係霍建華!! 呀...超可愛超靚仔!!!
我又買左件衫仔~呵呵~
今晚就同屋企人食飯~
無chocolate收加~ haha~

(*發覺腳無上次咁痛, 應該係因為醫生開左vitamin B比我, 幾有效喎!!! 今日仲好精神tim!!!)


12 則留言:

  1. SiuLam.T :K歌之后?最憎唱K唱得果一陣就要比人趕走架啦,好唔夠喉架嘛

    回覆刪除
  2. 咦?ming ming同你有點似樣喎!!

    回覆刪除
  3. 情人節快樂呀~ 送個心心俾你呀...=]

    回覆刪除
  4. 咦!!見到你真是好精神喎!!不過卡啦ok果啲咪好污槽好多菌, 你一定記得落咪套呀!! 因為化完療身體抵抗力會弱啲! 仲有, 你個fd都好靚女喎!!

    回覆刪除


  5. ming ming同你有點似樣喎........我都有同感 都幾似樣喎 都係個句小心身體 祝你無時無刻都開心快樂

    回覆刪除
  6. 情人節快樂呀~~~ 你一向都好精神架啦,一d都唔似病囉,重周圍去玩,我果時不敢出街,只留在家坐監咋

    回覆刪除
  7. SiuLam.T :有冇睇[[史前逃龍]]都呀 下集好似有蜈蚣 我miss左狙魔人supernatural第一集重翻又miss第一集 why

    回覆刪除
  8. 《史前逃龍》好睇呀,特技同劇情都好正

    回覆刪除
  9. 真係好似兩姐妹咁,我昨天也是約左班單身老友一齊唱k,但竟然7個人得我一個係男的,社會係咪失去平衡得咁緊要,定係啲麻甩越來越無水準走哂返內陸.

    回覆刪除
  10. 上官: 係啦...攪到最尾個十五分鐘要放棄好多歌...只唱主點歌...XD 李小姐: 係加!! 我同Ming由相識開始, 就比人話我地似兩姐妹話到而家~真人比人感覺仲似~ 薑餅人: 多謝你個心~hheeh 糖果: 我全家都病呀...啲菌周屋飛...所以我係屋企係最危險 = =" xiaoxiaozhu: 對呀~我想我算是好彩了~^^ 希望之後都會係咁精神啦~ Jim: >< 呢排掛住睇Heroes...無睇過電視tim.......... 肥旦: 唔...可能香港女人變得太獨立了, 所以係香港比較難有合適對象吧~

    回覆刪除
  11. sorpor jessica,,,=D''
    do you regonize that she was wearing a brown contact that day !?
    i bought it for her,,,XDD!!!
    she even wore it for her japan job trip tim arr''
    hahaha

    回覆刪除