2007年2月21日 星期三

星期四覆診喎...

eeeeeee...............???
原因今個星期四就要覆診喇喎!!!
呢兩星期過得太開心
所以時間過得好快tim...
死啦...因為身體無咩副作用關係
呢段時間都無點去補補身...
睇怕今次都會唔合格.......@@"


15 則留言:

  1. 喂, 新年快樂呀!!!!!!!!祝你梗係...身體健康ar!!!!!!!! 我話你去覆診梗合格啦!

    回覆刪除
  2. 喂!小卓!我今日諗起nepal,諗起你呀! 你睇我幾掛住你!!!

    回覆刪除
  3. 可能合格呢!乜咁灰架??? 你有咩結果記得post上黎呀!!祝覆診合格!!

    回覆刪除
  4. what do u mean 唔合格 ? ^^ but 無咩副作用 ... that's mean ur body is good la !! dont' worry about it ~~ worry is not good for health ! jsut like those cartoon, those cartoon always have 念力 and  great 意志力, when u think u are ok , u will be ok !! ad don't be worry !!! u always in my prayer !! ^^

    回覆刪除
  5. 呢兩個星期過得好開心咩? haha 咁咪好囉 新一年快快樂樂、身體健康

    回覆刪除
  6. 糖果: 昨晚同你傾計好開心呀~你好好人呢~有結果我會放上唻的~ ^^ Akira: 唔合格, 即係白血球呀血小板呀個啲太低, 醫生就唔會同我打化療針, 因為如果再打又會再低啲, 咁我會超辛苦的...而副作用對我有冇影響同啲藥對我有冇效亦都無直接關係加...所以唔代表我身體好好囉...>.<  見到你講cartoon, 我覺得好攪笑呢~hehe... alman: 呢兩星期精神吖嘛~又去拜年又出街玩~梗係開心啦~ 唔係你以為係乜?! XD

    回覆刪除
  7. 我相信好人有好報,你好人所以一定會有好報,新年不要亂吃東西

    回覆刪除
  8. 我將我一半小宇宙傳比您啦一係 我咁鬼四肢發達 又捐過咁多次血都冇問題 一定幫到您~~

    回覆刪除
  9. 哈 ~~ 連十六號仔d小宇宙傳比你 !! 你勁過星矢0拉 ~~ do u know who is 星矢 ?? ?? ^^ i'm a 3D animation artise, so i love cartoon and animation alot (specaily japanese)  ~ well ~ if 做電腦動畫 dosen't watch cartoon or 動畫, 點算做電腦動畫呀 ~~ (typing chinese really killing me -___-) anyway ~~ i understand la, i'm sure u will be fine, i heard that, emotion will help ur body to produce those thing ~~ keep urself happy ^^ than everything will be great ~~ but no matter what, when the ppl happy , the body also will be happy !!! XDDD smile more !!! laugh 都 OK 架!!

    回覆刪除
  10. 加油啊,一定可以過關啦,如果血色素低你仲有咁精神四圍去,祝你今年身體健康,再展你人生的一頁.

    回覆刪除
  11. Jim: 放心~我並沒有亂吃東西~ ^^ Alman: 分一半錢比我好了~wakkkaka!!! Akira: 我也是那個年代的人喇...當然知道星矢...雖然沒有看過...XD 金毛旦: 多謝你的祝福~

    回覆刪除
  12. SiuLam.T :我覺得你係一個好人,而好人會有好報,所以你一定會沒有事的。

    回覆刪除
  13. 你就快覆診了!!唔洗驚架!!一定無事!!

    回覆刪除
  14. 唔好咁灰喇,無事喇,相信明天會更好,我撐你架天氣乍暖還寒,小心保重喎 。

    回覆刪除