2007年2月23日 星期五

與愛人約會之夜

XD 愛人...
其實係我一直提起既波子喇~
佢係我中學識既朋友
而家係我最要好既好朋友
我有咩都同佢講, 無所不談!
已經視佢如親人一樣呢...
所以佢係我最愛既人!!!

今晚好開心好開心可以見到佢呢~
即刻搵地方坐慢慢傾~

*****************************************

我地兩女提出了一個疑問
亦都自行創造了答案
問題係 : 點解男仔唔會係同佢曾經有過感情既女仔面前提起佢現時鐘意/拍拖的人???
條件唔一定係同個個女仔拍過拖加喎~可能只係個男仔暗戀過佢都係咁...

我地覺得超奇怪...就諗左好耐好耐...得到了一個唔知係咪答案既"答案"
不過唔知BLOG友又有咩諗法呢??

******************************************

的反面不是恨
是愛理不理

對對對...
恨根本就是愛的一部份
你恨佢  即係你在意
即係仲有感情

所以我唔恨了
我已經唔憎恨某人
我好快就會將連住大家既任何 "關係" 切斷

*******************************************

今晚傾到一個我的前男友
好感觸tim...有點想哭...
我倆了解到一些連佢本人自身都不了解既底蘊
沒法子...可能我倆思想比較成熟
看得穿的比佢更多...

雖然你令到我好唔開心
但我知道你對我曾經是真心
知道你為我曾經如何努力、付出
就已經有足夠理由去說服我自己不再去恨你了

你在我生命裡頭
雖不是最特別
但絕對是令我經歷最多
改變最多的

"愛一課  上一課"
你就是我最重要的一堂


沒有留言:

張貼留言