2007年2月28日 星期三

物品交還

  返工既人真係特別多電話ssssssss...傾完未呀呀呀呀..................= ="
 好唔入戲喎呢兩位臨記......笑既...


去左接Alman收工呢~都係第一次~~~
又帶我去食意粉~


雖然我已經係屋企食左飯, 不過我係會比面啲...意粉的!!!

初次發現Alman的低能風趣無聊超白痴一面呢!!! XDDDDDDDD 人不可以貌相


飯後就返屋企, 因為Chris已經到左我樓下等我交換返啲野lu
如果唔係...真係想係出面同alman stay耐啲呢...>_<

終於都 "斷線" 喇!!! Yeah!!!


 


聽日打針喇...OOOH!!!!!!!!




11 則留言:

  1. SiuLam.T :好曬呀~~D相~~

    回覆刪除
  2. 嘩!!咁食得??在家係完飯又去食意粉!!哈哈! 聽日化療要"奸爸爹"呀!! 早點回家休息!  

    回覆刪除
  3. wow d 相真係士weet士weet呀

    回覆刪除
  4. 真係要同妳講句妳好堅強,如果呢個病發生係我身上., 我真係唔識面對....

    回覆刪除
  5. in NY also have "小肥羊" :P  anyway ~:P hahaha ~~ yup ~~ 好曬 ..... 曬死0左 ....  ... :P i hope i also can have someone next to me ~~~ >...< u 2 mak eme jealous ~~ tmr 化療 ?? i will keep pray for u, i will pray for u to have less pain ^^  haha u know what ... so u seem to 幸福 and happy ... i almost forgot u have some illness :P hope LOVE power will help u though this path !!! 加油加油加油加油加油呀~~~~~

    回覆刪除
  6. oh `~ forgot one thing to ask .... why u guy have to give ur stuff back to ur ex ???? is it necessary ???

    回覆刪除
  7. Akira: 多口回一句 Siulam returned some personal stuff to him which was requested by him or Siulam's decision la...

    回覆刪除
  8. 愈睇你地愈似樣,真係大家樂快餐....整定..整定..(你明啦 )

    回覆刪除
  9. 今日化療有沒有唔舒服呀??

    回覆刪除
  10. 係呀 各位...呢度已經開始變梗做一個 哂命blog...wkakaka!!! 糖果: 係呀...超開胃呢我呢排...今日打針都食左唔少野...一碗面同一件厚多士...但食完好似無食過咁... Akira: 都係必需既...還咪還囉~無咩所謂的...^^ Alman: 你係咪以為自己係呢度既半個主人家?!  XDDDDDDDDDDDDD 新幹線: 似樣?? 點似法??? 我唔想似佢咁大個頭同埋咁大個口!!! XDDDD

    回覆刪除