2007年2月23日 星期五

輕鬆地合格了喇~各位blog友~

帶住一種 死梗 既心情去到醫院
出門口前, 幾無時間都好
都飲左杯oral impact同食左生果再加vitamin
希望作最後衝刺!!!
幸運地, 聽到醫生一句一句的 "合格...合格...合格..."

XD 輕鬆哂~
不過我都有點不太相信, 所以就問
"全部都合格咩?"
醫生答到 "係血小板低左啲, 全部都無上次跌得咁西利"

不過上天真夠公平...
今日拮手指同覆診都順利渡過
但抽血時.............

個醫生可能經驗不足
拮針後...無血出...
就不停把針又出又入的...
左探右探...
在"亂撩"既情況下
又拮中我啲神經線!!!!!!!!!!
痛到我..." 嘩好痛呀...好痛好痛...>.<"
心諗 "你識唔識加呀姐..."
(撩左成分鐘...@@")
最後...佢呢針令到我昨日一整天都伸不直左手.......

唔記得自己有冇講過做第五次手術時要抽含氧量既血
( 係喎...我仲未打第五次手術............唔記得左tim...= =  遲啲先打~hehe~)
個次既經驗又係一諗起就起哂雞皮個隻...
咁等我下一篇故事先再打啦~ ^^


12 則留言:

  1. 咁咪幾好....  

    回覆刪除
  2. SiuLam.T :都說你一定合格架啦!

    回覆刪除
  3. 係啦,都唔知點解有D人抽血抽成咁,都唔當你係人咁,係咁亂撩,係血肉黎架MA,都唔知人地幾痛,激死.... 都恭喜你又過一關啦

    回覆刪除
  4. 你要以後多加注意身體 咁樣你唔係可以次次合格

    回覆刪除
  5. 聽到你合格實在太好...你要努力...加油!!!

    回覆刪除
  6. yeah!!pass啦終於!!咁幾時再化?下星期2?

    回覆刪除
  7. 恭喜呀!不過革命尚未成功,同志仍須努力,加油呀!

    回覆刪除
  8. 恭喜!恭喜!步向康復既日子不遠矣!

    回覆刪除
  9. 你真係好叻...比心機啦....!!!

    回覆刪除