2007年2月13日 星期二

愛情‧請離我遠一點

 
題外話, 今天很掛住 工作 頭髮 跟 星米

連落街都無力啦
拍什麼拖呀?
我覺得跟屋企人同朋友最開心
他們永遠對我最~~~~好!!!
還不如把我有能力去街的時間全給他們啦

講得衰啲, 如果我生命唔長...咁我就更加要同佢地相處更多啦!!!

以前有啲男朋友就係鐘意我笑
不過...你有聽過一首歌嗎?

"當初你只貪我喜歡笑 你我早已失去這需要"

只能同甘 不能共苦 的人我見過太多
不過我已經有抗體!! 我唔怕你地加!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (變身周杰倫!! 舞動雙截棍中!!! [鄧小琳你真夠無聊...]



沒有留言:

張貼留言