2007年2月12日 星期一

過得更苦

屋企有一個人唔識體諒我
我覺得非常辛苦
旅行時已經攪到大家好煩
成日為小小事發皮氣
咁大個人仲做埋啲細路仔野
唔高興咪出聲囉
至憎啲人口口聲聲話無野
但又係屋企 嘭門 掉野
仲細呀?! 我都唔會做呢啲野啦!!

至憎人嘈住我呀爸呀媽訓覺
叫佢校震機就叫極都唔校
仲要鬧我 "你自己唔鐘意响聲做咩要我校?!"
好明顯呢啲人做咩都諗左自己先
而家唔係我鐘唔鐘意佢响既問題
而係人地訓左覺你係必須要校震機
更何況佢係你父母!!!

做咩都諗自己
又唔聽話, 我地講咩都當發up風
叫你注意健康又唔聽
你唔係我家姐我都費鬼事理你!!!

成熟啲啦 "大人" !!!


1 則留言: