2007年2月28日 星期三

Atelier 春茗

 上面係atelier員工, 下面係兩位老細~

Atelier website
http://www.atelier.hk/spotlight.htm

好開心的一晚~約左八點去小肥羊春茗, 我八點三先到...但竟然係第一個到!!! = ="
七個女人 (有一個早走左, 所以相中不見了...) , 嘈到拆天
愈聽佢地講鋪頭啲野, 愈想返工tim...>.<

Alman話收工唻接我, 我以為佢又會收好夜, 點知我十一點打比佢, 佢已經係TST...原來佢八點幾收左工喇...仲返埋屋企換衫再出唻...然後係TST行住等我打比佢...如果佢早啲打唻可以一齊食呢...>_< 好傻呀...最後我都叫左佢上唻, 食左件甜品~heheee...


13 則留言:

  1. 三個女人一個噓, 你地七個女人一堆堆, 點會唔嘈呢 嘩你地餐飯食左咁耐呀? 八點幾食到成十一點 又真係傾得好開心喎

    回覆刪除
  2. 我今晚公司都食 春茗 heeeeeee

     

    回覆刪除
  3. SiuLam.T :16號真是好傻呀~嘻嘻~

    回覆刪除
  4. iaoiao: 啲女人仔遲到囉...= ="  點菜又心思思咁...攪到九點先正式落單...肚死我... someway: 同公司食飯其實我覺得好開心~  特別係同佢地相處得開心個啲~ ^^ 上官: 佢根本就係傻!!

    回覆刪除
  5. what company is that ?? hahaah ~~ Num 16 is  very good !!!! if i were him, i think i will go home and wait, instead of 行住等 ...... Num 16 ~~~ dont' be like that too offen !!! 做壞規舉 ..... 比D女人有樣學樣, 我地d男人冇"定" "stand " :P ~~~ just kidding :P XDDD

    回覆刪除
  6. Akira: 賣accessories ga~你可以去個website度睇下~ 仲有呀...唔准唆擺alman ar! XDDD

    回覆刪除
  7. 嘩, 16號仔的行為令人好"lum"!!行左咁耐都係為了等你..... 係啦! 小肥羊係咪出名食羊肉果間??  

    回覆刪除
  8. 糖果 :我答我答!"小肥羊" 係系蒙古自稱有300間分店的火鍋店!

    回覆刪除
  9. 其實hotpot唔係咁岩我 (身體) 食, (本人係熱愛hotpot ga..  ) 所以我都係第一次去小肥羊, 但味道不錯的~

    回覆刪除
  10. 既然係咁 而家就忍下口啦 等到再凍番同妳去北京食地道的涮羊肉~~~

    回覆刪除
  11. Alman: 好野!! 講過要算數呀!!! >v<

    回覆刪除