2007年2月2日 星期五

指數 最新消息

家姐岩岩打唻
話我知我的指數...不太好

白血球低了一半
血色素, 血小板個啲都低左

我可以捱得過第二針嗎??
我覺得我會被打殘囉...

 

姐姐話唔比我潛水
好失望
但鬼叫自己有病咩


18 則留言:

  1. 身體要緊~加油~!

    回覆刪除
  2. 終會有一日可以的~ 支持你 !咁 日本 点去呢?

    回覆刪除
  3. 其實話妳知個result只想証明妳不宜潛水, 好番大把機會啦! 唔係自己地頭, hospital又落後, 所以要小心. 其實我講衹係一堆數字, 最緊要妳開心,食多,sleep多, 其它唔好諗啦,諗都無幫助,right?

    回覆刪除
  4. 不知可以做什麼,希望你快些沒事.小心身體

    回覆刪除
  5. 講真潛水真係唔多啱你,聽家姐話啦~~ 你仲有幾耐去旅行呀??飲定多些oral impact有助提升白血球喎~~ 紅血球(血色素,血小板)可以食車厘子呀~! 再唔係帶埋oral impact去旅行,一日飲一杯, 個人強壯啲, 玩都玩得開心啲呀!

    回覆刪除
  6. 我都同意真係唔知係嗰邊醫療設備嘛,梗係小心d好,唔潛都啱o既.唔好諗咁多打唔打殘啦,支針都未打,分分鐘係你打殘佢! 唔好比負面情緒影響個病呀,打呢場仗,除咗你身體在打,你o既情緒其實都係度幫緊你打仗,你家姐講得啱,諗黎都冇用. 冇水潛唔緊要啦,享受下cebu陽光海灘都好正,喺海灘係咁食食食,買買買,訓訓訓都好嘆gar

    回覆刪除
  7. http://hk.myblog.yahoo.com/cheung1974/article?mid=1665&prev=-1&next=1663   ,. 這幅畫送給你

    回覆刪除
  8. 不要管這些只有醫生才明白的數字,只管盡情去玩,水不潛也沒所謂,最緊要開心!不要放棄!!加油!!

    回覆刪除
  9. Dear Siu Lam, 旅行玩得開心啲 . 不過都要小心 . 唔好諗咁多 . 好多人 支持你, 妳. Pray for you.

    回覆刪除
  10. 唔好自己打擊自己啦…

    回覆刪除
  11. 你 一 定 捱 得 過 第 二 針 既 !! SUPPORT YOU

    回覆刪除
  12. 咦,我打化療果時一切都好順利,完全沒有受到呢d問題喎,當時我都唔係成日飲營養奶,可能由於我仍舊食牛肉同堆日日都食3種生果包括一定食8~9粒黑提子,聽講黑提子補血,唔知係唔係有影響,呢d咁容易你可以試下, 祝你快d升返d白血球啦

    回覆刪除
  13. 你要操像kelly咁fit 引用別人一句 每一天也活得精采

    回覆刪除
  14. christopher: 多謝支持~~~ chris: 我改左去cebu ar~你係日本開心嗎? 流浪都要小心呀... 家姐: 今年豬年我會努力變成一隻豬加喇...淨係食同訓... Jim: 多謝你幅畫~ ^^ 糖果: 我呢幾日係咁飲impact ar...知驚嘛...哈哈~我亦都會帶埋過去~!! siucheuk: 我唔潛加喇..但會玩snorkeling!! hehe~因為上年同lucina去manado時有玩, 好正!!! mafanyau: 對呢對呢...最梗要我精神同開心~rite? vitasoy/ 豬糕人/ win's : 我會盡情enjoy this trip !!!!!!!! 仲會著對厚底鞋仔, 唔駛驚比野拮親腳板~ xiaoxiaozhu: beef好咩?? 我怕牛肉毒, 介左好耐了...但好間唔中會食小小...

    回覆刪除
  15. 你絕對可以捱過整個療程架! 加油!!!

    回覆刪除
  16. 加油呀~~雖然我地唔相識,但都支持妳,祝妳早日康復。

    回覆刪除
  17. 近來身體好些嗎,要注意天氣,繼續加油@_@大家都支持你^_^

    回覆刪除
  18. 潛水暫時唔啱你

    回覆刪除