2007年2月26日 星期一

行山_釣魚翁

 人肉右脾凳!!!
 出發點~
 終點...無太陽lu...
 神氣~
 休息...
 以為自己行得哂既心情!!
 開始了解到自己根本唔可以再行落去既落幕...

本來係無計劃行山
只係一起身(12pm)
見爸媽已出左去拜年
咁我即係好得閒啦~
再望下個天...都ok wor...
咁不如同alman行山啦~
因為佢係行山人, 而我亦一直想搵人陪我行山
我就打比佢, 打比佢, 佢先醒...
佢話佢都想行
即刻出發!!!


搭小巴去布袋澳, 但無行哂全程
因為好攰...行左一半
由兩點半開始行到五點左右
天氣超好!!! 仲有好多狗行山!!!


不過行山中途發生左件事
攪喊左我...我真係比佢激死!!!
如果下次再犯就無得原諒呀!!!


之後上左佢屋企
哈~又見到佢呀哥!!
即係上次見到面但我唔敢同佢講新年快樂個位...
過左啲相比我之後就返屋企喇~
因為今晚婆婆家啲人唻哂拜年食飯呢~
每次同佢地食飯都會勁嘈, 張枱勁亂的...
但非常開心自在~*
BB梗加係玩到癲哂...
而媽媽又酒後亂性了...好失禮呀...



 


14 則留言:

  1. >>不過行山中途發生左件事
    >>攪喊左我...我真係比佢激死!!!
    >>如果下次再犯就無得原諒呀!!!

    我明天上班一定要小心
    大把人伏擊我呀一定...

    等我補充一句先:結果無事~~~~

    回覆刪除
  2. 見你地咁幸福,真係好羡慕.... ...←我感動咋,唔係感懷身世呀。

    回覆刪除
  3. dont' cry all the time la ~~~ hahah ~ although i dont' know what did he do :P  but u know what .... 2 meesage about u and him , u already yell at hime 2 time ~~ HAHAHA poor u #16  but ^^ very happy to see u guy are happy ~~ hahaha ~~ u guy are really a 俊男美女 ~~~ 我都超羡慕 ~~ but don't cry and yell too much la ~~ pretty can't do that :P

    回覆刪除
  4. re 不過我地襯咩???  .. ^^ doesnt' 襯 in out look is fine ~ but u guy can match from inside, and 互相 care and understanding is more improtance !!! like what 肥田 said : 心靈相通 :P  do u watch 肥田?? 

    回覆刪除
  5. alman: 結果無事...會是因為我夠大方吧!! huh?! w.kee: 唔洗羡慕喎~人人拍拖都總會有開心時候~ Akira: 間唔中先會睇肥田, 大概都知道佢講乜既~ ^^

    回覆刪除
  6. 啲相風景好靚, 你仲靚, 簡直是靚人靚景^^

    回覆刪除
  7. 睇妳個樣好似精神左好多喎.............(愛情魔力)  

    回覆刪除
  8. SiuLam.T & 十六號仔 :話行山就行山,下次你地兩個唔好啦,行山要預備充足先安全的。咳咳(說教中)

    回覆刪除
  9. 行山好呀,我是行山高手呀 ,幾乎香港所有山脈都比我行晒lu..如你們鍾意行,我有好多行山路線比你地.多多指教! 仲有,個細路仔好似佢爸爸呀 .....糖果,你話係咪呀!(如果佢係你家姐個仔??) .....

    回覆刪除
  10. 糖果 & 狂: 不過我個樣愈來愈病了...>.< 亦愈來愈瘦...拍照已經不再好看... 上官: 哈~放心~~~佢有足夠行山經驗~亦因為我太耐無行山, 所以佢只會帶我行啲易行的~ 咳咳... 新幹線:  太好喇~你都鐘意行山~有機會一齊去行吖~~~另外kakew真係同爸爸餅印唻! 但性格似媽咪~~  

    回覆刪除
  11. 係啦!!真係好似佢爸爸!!

    回覆刪除
  12. 做咩會整喊你呀?

    回覆刪除
  13. iaoiao: 唉...說來話長...總之就係有人唔細心又自作主張!! 忽略左我感受囉!!!

    回覆刪除