2007年2月18日 星期日

Happy New Year!!!

上午同Alman去左嘉年華
佢話無咩點玩過機動遊戲
攪到好似我迫佢玩咁
不過...佢都唔驚既~扮野~ XD

掉左三隻公仔返唻~
一隻minnie, 兩隻小馬仔
馬仔太可愛了!!! 我係衝著佢地而去玩的!!!!!
開心死我!!!

玩哂所有遊戲...2次 G Force...成個人散哂...
仲撞到大佬!!! 原來佢唻first aid探同事~
佢入camp摌左頭髮, 成個頭細哂...XD

哎...玩個時叫到喉嚨好痛...
走時仲食左富豪雪糕tim.......又咳...
一路食一路行返去灣仔
因為今晚去婆婆屋企食飯嘛~ ^^
姨媽同大表姐好鍚我哦~
今晚食飯佢兩個夾住我唻坐呢~
又夾餸比我, 又比碗親手去左油既湯...佢地真係好好...

返到屋企仲要包好多好多利是呢...>_<

**Pics will be uploaded later la ~


沒有留言:

張貼留言