2007年2月8日 星期四

化療_第二針

 日間治療部真好~可以比家人一直陪伴~^^

 

一早去左QM, 同大家姐嘻嘻哈哈咁係坐係度等~安排左床比我訓住落藥,好彩啫~唔洗坐係度咁慘...不過姑娘睇返我個report, 話我好似唔係好岩打針,要問一問醫生,個時我又開心又胆心...哈哈~不過最後都係要打...

胃口好好~係醫院段時間已經食左三碗面!!!
十一點落藥落到五點幾,反應無上次咁勁
今次無流到成身汗,但仍然有比蟻咬腳同呼吸極困難既感覺
忍唔住喊左出唻...大姐姐就係床邊一直陪住我
餵我食面,幫我去廁所,抹眼淚...

我暈既程度係,姐姐鍡左面落我口度,我咬左兩啖就訓著...直到姐姐再放第二啖時,要用個spoon輕輕"了"下我個lips我先識醒一醒食第二啖,但其實第一啖都未吞....= ="

四點左右,醒喇~都幾精神...五點幾走得了~


沒有留言:

張貼留言