2007年2月8日 星期四

Cebu_Day One & Two

Day One

 Blue Water Resort (做spa望落唻個view就係咁~)

十一點機, 大家都好眼訓...去到Manila機場轉機, 個度無野行,得野食,仲要係個樣好似擺左好耐咁...
個度因為怕有人帶炸彈,所以要check下個身,摸下你...同埋要除鞋...好煩的...

去到Cebu已經四點幾,

Nimfa (家姐's helper-mila's 親戚) 車我地周圍去~
不過唔只佢一個呢...仲有幾個屋企人都唻左,好熱情...

我地住個間叫做 "Maribago Blue Water Resort"
好乾淨好靚好大,不過個beach朝早潮退無水游...要去pool...
如果想行出啲游大海又好多boats...= =
不過第一日都冇機會游,因為要同auntie佢地出去食飯同埋車我地周圍睇下野同買下野返resort食~
而好可惜,今日係天陰...

 @Resort information center

Day 2

我地昨日好夜去pier,但買唔到第二朝既tickets,要第二朝一早去買先有...所以今朝四點起哂身...好在auntie五點就去到pier幫我地買~非常好人!!!!!!!! 可惜...開船後,行左四個字,就話有techinal problem needs to go bk to pier.....@@" 返到去有一半人落左船, 原來架船會去兩毎地方,但突然唔知點解又去少一個,所以啲人要轉船...我地就仲留係度, 咁我地到底去邊呢???? 就係 Bohol保和島~

原本估計七點半到,變左九半先到, namfa安排既司機都已經到了...第一站去左chocolate hills!!

 @chocolate hils behind me

走時途經

蝴蝶館,本來唔想去,但都到門口了...咪去下囉~嘩點知真係錯有錯著!!! 入到去好好玩好開心呀!! 仲可以放佢地上手度!! 平時我係街都想捉佢地不過唔成功...

 一人一隻~

木船上食lunch, 一架大船得我地三個人, 因為淡季嘛...食飽就開船~好舒服...

 on boat

跟住去左睇

small monkey, 超細隻超得意!!! 彈跳功夫一流!!! 由主人手上跳去兩米外既樹上!好堅!!

 cutie small monkey!!!

再去

邦尼島, 超靚海灘!!! 但冇時間要趕船,所以冇游水...而且今日一直都有落雨呢...><

我拍左好多videos,反而相很少,但要少許時間去攪啲videos,遲早會放上我csl個blog,因為放呢度好煩...


8 則留言:

  1. 你已融入當地文化 ......唔知點解我現在良好怕昆蟲小強,蝴蝶

    回覆刪除
  2. 最後那張的monkey相,映得不錯

    回覆刪除
  3. 笑得好開心啊你

    回覆刪除
  4. 第一張真係影得你好靚啊!!

    回覆刪除
  5. 糖果 :第一張好似剩係映間屋咋喎......

    回覆刪除
  6. 在下十分期待看姑娘的錄像映畫~~

    回覆刪除
  7. 隻monkey 好得意

    回覆刪除