2007年2月25日 星期日

談戀愛了



alman個樣有點 呆 ... (咩意思先...?!)


各位~我同Alman (十六號仔) 一齊左喇~
雖然我唔想拍拖
因為怕再受傷害
不過佢對我太好了...
大家亦經過深思熟慮
最重要係大家價值觀同興趣都好相近
我相信佢只會令我個病好得更快
而唔會更差的!!!
因為我地相處既時間都過得好輕鬆、好愉快~



**************************************************





今日同alman去左濕地公園睇海龜仔呀!
不過得幾隻...範圍又細...= ="
但超可愛!!!
之後仲去埋tuen mun公園既爬蟲館~
啲龜同蚚蜴都超得意!!!
其實有兩隻蚚蜴都吸引左我地睇成十幾分鐘...
影左幾廿幅相...XD



 牠們倆的對比...



 有型...有殺氣的...



 
 ...與沒儀態的...= ="





 呢堆魚...真係笑爆咀!!! 佢地游得好齊!! 同埋會一齊不停開口合口, 但唔知佢地食乜...睇落就好似唱梗歌咁既樣...好攪野~本想簡一張呢post, 但真係唔知點簡...所以放哂上唻啦~


入得個頭, 就去埋元朗搵家姐同BB~
alman都一齊去啦~hehe...


**************************************************


alman經常性地食哂啲野...一件不留..
今日又係咁...食哂啲餃子...我一粒都無食過...
又被我痛罵了....XD
跟住佢就做左件好傻既事~
就係用佢既誠意...去鋪頭度叫人比多一隻餃子佢
...佢成功了!!!


人地仲要係特登去煎一隻...熱呼呼的~

不過開頭佢係"大"我囉!!!
以為我唔會真係叫佢去!
佢都傻既...面矇既又唔係我~
想"大"我?! 無咁易!!! XDXDXDXDXDDDDD


沒有留言:

張貼留言