2007年2月19日 星期一

門徒/ 拜年

今朝起身發覺比野偷偷鍚左啖...
腫左小小...好鬼痕........>_<

活動一如既往啦~都係去嫲嫲度拜年~
咩都無食, 諗住留返個吉肚去食飯
但今餐...............我可以食既只有冬菇...
T^T 嗚嗚........
最後實在太難頂!!
偷食左一舊 立鴨 立腸 同 雞肉!!!

飯後同alman去左淘大睇 門徒
又係個啲故事啦
不過華仔做得幾好噃~

見到alman哥哥同佢老婆
係佢地令我今日先知道
原因新年, 見到人禮貌上係要講新年快樂的...
我一直無咁既了解, 因覺得唔識得, 同人講新年快樂好似問人攞利是咁...
所以我選擇唔出聲...
oh...人地一定覺得我好冇家教!!! ><
不過都收左佢地兩封利是....真係點好意思呀...= ="

 唉...係KFC影相時原來都比人 "偷吻" 了呢...XD

夜晚係嫲嫲度食, 好鐘意唻呢度!! 因為有好多童年回憶!!
其次係個環境令我好舒服~^^
間屋一開門, 就係對住一大片空地, 三面都比啲樓圍住
我覺得望上去好靚哦!!!

我家姐個仔kakew~ 可愛到不得之了!!! 又聰明記性又好!!!

 架電單車唔係入乜水加呢...哈哈~


1 則留言: