2007年2月27日 星期二

又向前踏出了一步

今天我跟Chris再次聯絡了
因為要把大家的東西交還
上一次, 我態度很不友善
因為有恨
今次, 我態度由如朋友般
感覺就真的好像放下心頭大石
向 "成熟的行為" 又踏出了一小步呢~hehe...

另外, 跟Dennis傾左好耐電話...
傾左好多野呀...
又係有種放下心頭大石感覺
又多左個無所不談既知己~hehee..........

唉...每個星期一都會係我最悶既日子...
因為Alman要忙上一整天呢...>_<
所以...睇左同佢一齊影既相睇左好多次...哈哈~
肉麻死!!!


12 則留言:

  1. who is hris and Dennis ?? they are ur ex ??  got a question !!!!! is the girl want to see their bf everyday ????

    回覆刪除
  2. Chris就係siulam的ex dennis就... 唔知係唔係lu 不過我估九成都係啦...

    回覆刪除
  3. Fung: 哈~我唔係有心要攻擊佢加...我係真心原諒佢的~所以我都懶得理佢會諗咩lu~ Akira: 有個八卦仔幫我答左你啦~haha!! chris係我個ex, dennis都係, 但我已經同dennis做左好好既朋友喇~ alman:   多事!!!!!!

    回覆刪除
  4. 可以做返朋友係好好的事,珍惜吧!!!還有恭喜你呀,有戀愛的女仔係特別靚架!!!

    回覆刪除
  5. so good ..... i also wanna be normal friend with my frist one , coz she still is the improtance person for me ~~ although we didn't really talk fr 4 years ... but i know everythign about her :P jsut like a spy ~~ hahaha 八卦仔 ~~ XDDDD ~~~~ no comment ~~ but know more each other is a good thing ~~ alman ~~ 我幫你 !!! ( don't know how to type "chon" like help in a commen way ) siulam or girl ~~ didn't answer my question yet !!!!!!

    回覆刪除
  6. Akira: oh yes...唔記得左~haha~ 我係咁既女仔唻加~想日日都見加~不過如果大家都要返工, 咁當然無計啦~

    回覆刪除
  7. 一d都唔肉麻 我都成日睇我同我老公既相架

    回覆刪除
  8. 係呀~有時要再見番至會知道自己對對方既感覺是否有變,係咪因為妳而家已有個新既, 咪可以自自然然去放低咗law!

    回覆刪除
  9. 之前都講過啦,無愛點黎恨, 你而家無左恨的感覺,即是你對ex已經no feeling. alman大可放心啦!

    回覆刪除
  10. 咁我又唔會唔放心o既 佢要時間先放得低 証明係一個重情的人 我都有同siulam講過 愛的反面不是恨 愛的反面是"漠不關心" 有看「心動」嘛? 張艾嘉說過 當有一天,你是「突然」想起他時 就是真正忘記的時候了

    回覆刪除
  11. 一個人若心存怨恨便沒有寬恕之心,也便沒有愛,這會讓人漸漸失去人性,變得難以相處,現在你懂得放下,這已証明妳會被愛所包圍, 幸福正向你揮手呢.

    回覆刪除
  12. 放開懷抱,會開心

    回覆刪除