2007年2月17日 星期六

花巿


今日本來係同愛人波波出街的...
不過佢要執屋過年...
執唔哂...無時間見我...><
好點失望天.........

所以變左同alman行花巿
好多好多人...迫死左
去迫人既地方絕對係訓練自己EQ
有幾次都想破口大罵呢...
最鬼憎啲女人用手係咁頂我背脊!!!!!!!!
啲呀婆又係無解既!! 大大力撞埋唻!!! 似老賣老!!
...我忍!!!

見到個吹氣水機既水樽, 好像真!! 仲有細size! 好得意
不過買唻唔知做乜...= =

之後去左starbucks飲野
飲左凍野...咳天.......>_<"


10 則留言:

  1. SiuLam.T :你的男性朋友好靚仔喎

    回覆刪除
  2. 係啦,唔知點解多數係吹氣公仔,得意就得意,唔知買黎做咩,吹氣雨傘都幾cute,不過果個"鉸剪腳"就好肉酸喇

    回覆刪除
  3. 上官: 佢咪係間唔中唻留下言個位 十六號仔 之嘛~ 你咁讚佢, 佢會係我面前沾沾自喜的...= = xiaoxiaozhu: 有遮咩?我唔見喎! 一定好得意~

    回覆刪除
  4. 今年我係花墟見到D吹氣野!!好搞笑,我諗幾o岩妳用!! 因為佢係對話泡泡,帶係頭到有不同對白!!其中一句!!! (唔好迫)另外我D   EQ應該係0  (可能IQ高o既關係 ) .因為我比較鍾意以牙還牙!!!

    回覆刪除
  5. 你飲緊咩呀 ?? white ge??? p.s alman 個樣影到咁細個ge..哈哈

    回覆刪除
  6. 靚女~~~ 祝你一年開開心心,一生快快樂樂,一世平平安安,一家和和睦睦...... 願你生命中的每一個願望都能實現!

    回覆刪除
  7. 我同意上官飛雄0既意見!! 位男仔朋友真係幾靚仔! (哈哈,比老公見到會扭耳仔 ) 你又使飲埋啲生冷野!! 下次唔好啦! 飲下熱野啦! 成日見親你貼出黎都飲凍野!   在此祝你2007年身體健康, 病魔遠離!

    回覆刪除
  8. 祝 SiuLam.T 和大家 豬年 心想事成 身體健康

    回覆刪除
  9. 靚女,聽聽老人言,少0的飲凍0野呀!對身體唔好呀!祝你豬年健康快樂!

    回覆刪除
  10. 我買了個kerope氣球給大仔,都是不知有甚麼用但亞仔好開心!!

    回覆刪除