2007年2月8日 星期四

我返左唻喇!!!

 房門出面的露台~好正加!!
 邦尼島, 但天陰有雨...><

八點落左機lu~
今朝先係resort度游水...
話咁快又返左唻香港呢個令人窒息既城市...
呢幾日玩到好攰呢...
不過你有見過一個化療病人周圍去?
行幾百級樓梯竟然係最快同冇氣喘
去玩浮潛同游水又玩唔停
又好好胃口
哈~我真係一個怪人

不過聽朝九點要做化療喇...
真係十萬個"不願意"
今晚都係早啲訓
到我有精神再打返呢幾日既日記
同埋放啲相相上唻啦~~~

(* 我帶左頭巾後, 有幾個人以為我係當地人...仲問我家姐我係咪philippine's model...@@"...攪錯...>_<)

 


沒有留言:

張貼留言