2007年2月2日 星期五

葛量洪篇 part 1 - 3

仲有人記得我個故事嗎???
但我自己反而忘記了...好多日都冇打埋個葛量洪篇....= =
係我去cebu前打埋佢啦~之後仲有故仔呀因為...

葛量洪篇

part 1 - 照CT

在QM照xray時, 發現肺部有幾粒白點, 為安全起見, 轉介到葛量洪做深入的體檢
9月, 照左CT, 但過程十分難捱...因為照前要飲一公升藥水
味道係有小小lemon味, 但又很"kep"口...非常辛苦...
再加上照CT前, 安排左瀉藥要食, 但係早一日食的, 但對我冇乜效...
所以仲有一粒我留返照個朝早食, 點知...
就到我時就開始好急......!!!
(食既原因係要清左條腸入面既野, 會照得清楚啲)

入到間房度...好凍...........
又著住短袖既紫衫...就更凍
訓上去張冰冷既機器床上...凍到打冷震....

照CT都幾花時間, 用左差唔多二十分鐘
呢二十分鐘亦係遠超我既忍耐極限

第一, 好凍, 但唔夠衫
第二, 短袖, 但雙手要外露舉高放係頭兩邊, 唔比遮住影相部份
第三, 好急, 但要忍 (大小都忍, 唔好忘記個一公升藥水!)
第四, 成個人都好辛苦但仲要做幾次閉氣十幾秒, 因為要hold住個肺係最大時照幾張相...

一話影完, 我即刻想起身
但超急...唔係幾起到.......要人幫忙...= =
褲都未著哂就衝左出面toilet ........
個下既解放簡直有升仙感覺...

part 2 - 照MRI + 手術

QM安排左個期照MRI, 不過我地心急, 想早啲知道自己身體其他地方有冇cancer cells
所以自己出錢去左法國醫院
打折後都要6千幾蚊.........@@

report: 其他地方都冇事, 可喜可賀 (想看看我MRI d slide, 可自行到blog內的album找找, 能清楚看到水瘤在肚內的鬼樣)

呢排都真係去醫院去得好密...而做哂以上體檢後就要安排手術了, 因為肺的點點, 無論如何都要cut出來化驗...採用微創手法, 但要付7千大元!! 因院方將會採用新的儀器去埋傷口。

11月28日入院, 見了很多人, 答了很多問題, 做了很多體檢, 晚上要用消毒藥水沖涼...
我好喜歡葛量洪病房的環境, 有露台, 全部都開哂窗, 沖涼有暖氣, 病人又少, 姑娘又好, 醫生又有型 ... (其實只係其中一位

)

第二朝六點要起身, 沖多次涼, 然後換上手術衫, 訓上推進手術室的床上等候...
天矇光...感覺冰冰的...好凍...
聽說肺部手術會很痛...胆心起來...鼻子酸酸的......
(原來係型仔醫生幫我開刀, 呵呵~~)

part 3 - 手術後的痛

手術後, 令我醒的方法不是有人叫我或是自然醒
而係痛醒, 醒返第一聲就係大叫, 第一眼看到的就是眼淚
原來有人抬起我, 放張x ray slide落背後
而傷口就在我左邊肋骨, 有三個洞加一條膠喉插住用來引血水出來
這樣傷口會好得快一點...但感到很可怕...

講返我醒個一刻
我不停叫, 不停叫"好痛呀好痛呀!! 唔好郁我呀!! 好痛呀!!!!!!!!!!!!"
但人地要做野, 點會理我...
我右手不停按那個嗎啡止痛器
左手...原來正在捉住另一個人的手

我對那時的思想非常模糊
因為按止痛器太多了...落藥太多, 我會更模糊...
藥力令我不斷訓覺...也經常作嘔, 但如果我真係嘔, 傷口會痛死左...
又唔可以打黑次...
但每一次醒, 都會看到有人係我身邊
亦看到別人的眼淚...

每次醒我都動不了, 因為傷口實在太痛
雖然只是三個小洞...但比起我肚上的 6cm 長傷口痛上十倍!!!
遠遠超出我事前所作的心理準備
我只會呆望, 做什麼也沒氣力
如何堅強, 在這一刻也變得像喪屍般
自覺沒有靈魂, 行屍走肉
吃藥及按止痛器時才會動...

喉嚨內的啖令我說話不清楚
因為插過喉一定會有啖
再加上我用唔到力去咳佢出唻
就變成咁樣樣...= =


沒有留言:

張貼留言