2007年2月2日 星期五

很奔波的一天...

 保險人去左copy, 好眼訓呀...= =

十一點幾比個

保險嘈醒 (其實係我訓得太晏...)
約我今日一點見面, 我唯有迫住起身...

我成世人最怕煩...傾保險又係煩...
其實已經係半年前既事, 到左今時今日先唻理呢個保險小姐...哈哈~
如果唔係佢出信迫我十四日內見佢, 我可能會再拖........

攪掂哂又要去攞passport, 但佢竟然話未做好叫我四半再去過!
唉...唯有用呢個空檔返QM攞藥同順便見下醫生
咁岩就係lift度撞到 司徒醫生, 佢超級好人後生又靚女~
佢認得我呀因為昨日係佢幫我抽血的
佢亦都好細心咁問我每一個問題

而大家最怕既就係, 我肚入面會再生水瘤
呢隻cells係我身體內太勁喇...生長得好快............
不過佢話就算佢真係生左出唻, 化療中都會變返細....
咁死啦........化療完左, 咪好易又再生????????
點解會咁加......我飲食已經好小心加喇...
到底要點做先可以令佢唔再生長呢.................
啲細胞真係惡!!!!

之後再返去攞埋passport, 等mama收工去食tea就返屋企lu~

 好好味肉x意粉~我實在太鐘意食意粉~~~~

 冇乜人幫襯...但好味喎~環境又不俗...可惜.........

老豆今朝一早上左深圳攞左

兩大舊靈芝落唻
但....成舊樹頭咁...都唔知真定假
又話有成千歲..............

但唔洗錢加喎! 係佢朋友送....
最怕佢飲壞人...

 各位比下意見...證明一下佢既
真正身份...


沒有留言:

張貼留言