2007年2月9日 星期五

OMG!!! 有LOST 喇 !!!!!!!!!!!!!!!!


 你實在太型仔!!!
 你也實在太靚女了...

有人有追看嗎??? 上年十一月幾突然話要2007年2月8日先再繼續...我當堂成個人呆哂...第6集個尾超級刺激!!! 但竟然要我等多三個月先有得睇............所以呢個日子我記得非常清楚!!! 今日即刻dl!!!!!!!!!!!!!!!!

(*攪咩呢...今日食極都咁餓既...點解我啲副作用同人差咁遠.......?.?)


6 則留言:

  1. 我有睇''Lost'' season 1 and 2 睇''Lost'' season 1 時覺得好好睇 有很LOST 但season 2 有更多更多LOST 沒有解開 我自己都睇到很LOST ''Lost'' season 3頭六集有解嗎 有冇睇''HEROS ''呀 3月6日我等待Prison Break season 2......

    回覆刪除
  2. hehe...heroes dl 梗...  但prison break無睇呀, 追唔到咁多...

    回覆刪除
  3. 外國戲我只看ER......

    回覆刪除
  4. lost第幾集? 上次睇到第2集架喎我

    回覆刪除
  5. lost 而家係 *season 3, epi.7 *

    回覆刪除
  6. 好少睇 lost , CSI好睇D

    回覆刪除