2007年2月2日 星期五

葛量洪篇 part 4 - 5

part 4- 生不如死

第二天早上七點, 姑娘要我落床坐
這些都是手術後必做的事
我怕死了...我連轉身都不行, 到底我要點做先可以落床??
我千想萬想都想不到...

姑娘同一個嬸嬸行埋唻了...而且係一個比我印象粗魯的姑娘...
佢地一人一邊, 撐著我腋下, 一抽起
我又大叫了..........


因為手一拉起, 傷口便扯著...還有傷有附著的膠喉
我好大聲鬧姑娘"好痛呀!唔要呀唔落床呀!! 放手呀!!!!! 放手呀!!!!!!!!!!!!!!!!!"

姑娘便停下, 讓我休息, 以及不停說"你一定要坐加, 你成日訓會肺炎, 到時會仲煩呀...你忍下啦! 係個下痛加啫..."
我一邊喊一邊說" 我知呀...我知我係要坐起身, 但真係好痛...我冇諗過會咁痛加..."

我根本痛到成邊

左邊身都用唔到力...就算我想自己慢慢落床都好困難
最後, 姑娘們又再一次做以上的動作...而我亦一邊慘叫一邊忍著...
坐下後...我就好像嚇呆了般
呆呆的...什麼也不做...
眼淚流乾後...然後睡著了...

我好想係度好好咁形容個種痛, 但真係唔識形容...
或許你們可以試想想, 在一個你千不願萬不想的情況下被迫一定要做某件事
例如, 可以想像自己要被虐殺
你唔想, 但人地要打
你寧願死, 但人地打極你都唔死

對對...就係"生不如死"

住院頭兩三日我都有呢種感覺
痛苦得連哭都不會

也有開心事發生
就是這間醫院很好, 沒有限時間探病
所以每天都會有人探我陪我
當我可以行走時, 又可以出露台哂太陽
病都會好得快啲~~~

可是身體一直都要向左側, 企唔直
令到其他有關連的肌肉都痛起來了...

抆喉

要抆走條喉喇...大家睇到呢度有冇鄧我好驚好痛呢???
我知道後, 不停問其他病人痛唔痛, 佢地話 "小小啦"
姑娘就話 "唔痛加~"
但醫生一唻到佢就話 "嗱...都幾痛加...要忍一忍...一下加啫..."
我驚到爆!!!

醫生首先用胶剪剪開連住膠喉及傷口的線 (我一直都唔知道有線連住, 拆時亦一眼都冇望過, 我唔想睇到自己身體個 "慘樣"
啲線都好似唔少...亦由於之前問過人話唔太痛, 所以當醫生拆哂啲線, 停左手後我就好開心咁問 "係咪抆左喇??? 好快喎!! 真係唔係好痛咋喎!!!"
但醫生答 "未呀...拆左啲線咋..." (因為個時醫生冇講我知佢攪梗乜, 而我亦只係忍住氣合埋眼咩都唔埋...所以唔知道............."

我即刻好失望啦...然後醫生又話 "嗱我抆喇, 你忍住吸實啖氣唔好叫, 忍住"
佢呢句對白令我更緊張...不過可能因為連落床咁痛苦既事都做過了...
所以今次我更堅強, 真係照住醫生既說話去做, 亦都捱過了...
但邊條粉腸話唔痛加?!!??!?! 勁痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
條喉都放得好深呀! 我完完全全感覺到有條好粗既野係我皮下走出唻!!!
仲要有啲一種拔出既聲音!! 勁恐怖囉!!!
但仲未夠呀...醫生仲要幫呢個傷口連返兩針...
嘩.............你話呢個世界上仲有咩係可以嚇到我.........= =

攪掂哂之後, 我望一望, 張床同地下都有血水..........唔怪得醫生同姑娘皺哂眉頭啦...個畫面一定係好核突...

住左一星期就出院, 訓覺都係轉唔到身, 起身亦有困難, 所以買左張可以校角度既墊唻訓, 就好似坐係度訓咁...不過頭一兩個星期又係訓唔到...起床同上床都要用手抆住其他野先做到...什至坐落sofa都係起唔到身...因為用唔到力嘛................情況真係慘到無論..........

part 5 - Report + 肚內大瘤帶比我的痛苦

report出了, 證實是肺癌
左邊肺同右邊肺分別都有幾粒2cm左右的瘤
今次手術抽取了其中一粒
接下來便輪到肚內的"大瘤"
要安定下一次手術了...
因為醫生說, 要知道肺的瘤是什麼才會作下一步行動
如果唔係...都唔會要個肚個瘤等成四個月啦...

知道嗎...肚內的瘤大到好似有左五個月咁
佢令到我訓唔到覺
因為壓住某啲神經線, 我一訓落床, 成個背脊都痛得不得了
要坐起身, 好似以前返學偷訓覺咁扖係枱上訓...天氣又凍...
我差唔多每日都哩埋喊, 因為訓唔到覺但又好想訓真係好辛苦
再加上我又胆心呢...
有時撞正屋企有人又想喊時就最慘, 要忍住...><
因為比佢地知道我咁唔堅強
佢地會更胆心...

親戚係呢方面幫左我好多, 又攞止痛器又攞暖氈又攞按摩器比我
但全部都冇用...我都係訓唔到...
肚皮亦都被扯住, 啲皮好似要裂開咁...行路要用手抱住個肚
而且有時腳仲會抽筋...真係似足大肚婆...

我真係好憎個瘤, 媽媽直頭話佢 "正一怪物唻!!!"

(**下一篇 "第五次手術")


沒有留言:

張貼留言