2007年2月19日 星期一

東頭村

去左東頭村行, 仲上左去啲好舊既樓入面"參觀"
心情好興奮~
仲去埋一直好想去既 九龍寨城
本來諗住行個圈就走
點知撞到有個康文署既人係度同遊人講解歷史
我地就企埋係度聽...一聽就聽哂成個故事
大概用上半小時...
諗返起細個都唔會聽, 一聽就訓著
不過而家唔同 lu~ 對歷史好有興趣 ^^

好羡慕啲人入過去九龍寨城呢...我真係好想親身去感受下...
比我感覺好神秘呢...

之後去左九龍城搵野食, 但大年初二啲鋪都未開門呢...

***************************************************************

對一個人完全信任真係好困難呢..
看來一切事情都來得太急了...


7 則留言:

  1. 祝你身體健康 開心一世啦

    回覆刪除
  2. 九龍城寨... i think when u were livinh there, u will not think like that !! u think it is 神秘 now u never live there b4 only :P yup .... totally agree ~~ totally trusth a person is really hard ~ coz u don't want will he or she treat u the same way .... it really take time to prove !

    回覆刪除
  3. 睇番d相一樣可以感受下架~~~

    回覆刪除
  4. SiuLam.T :九龍城寨......你咁靚女還是不好入去了......好危險......

    回覆刪除
  5. 哈...我由小學到而家都係九龍城番學 但我好像對九龍寨城只一知半解呢... 慚愧慚愧....

    回覆刪除
  6. 要完全信託或得到另一人的信任談何容易,順事都要循序漸進,現在的親情友情都是時間積聚來的,唯獨愛情總是與我無緣,但我一定寧缺莫濫.

    回覆刪除