2007年2月15日 星期四

今天碰巧看到一篇文章
很久前已看過一次, 沒多大感觸
但今天, 感覺大大不同
自少我為此哭了

那內容, 打開了我的心層
一層我一直不會到的地方
內裡放著無數不愉快事件

每次來到這
它又會告訴我
"鄧小琳, 你未埋的傷口真多呢..." 

對不起
不是我不想撤底處理掉
問題是, 我了解自己沒這能力去應付


"藏"   是我唯一選擇


12 則留言:

  1.   我有點明白,我也收起了很多,但心仍舊在痛,不過我相信總會過去的.

    回覆刪除
  2. 肥旦: 對呀...是會過去, 但要被藏後的很久很久才能過去... Alman: 你滿懷信心咁喎!

    回覆刪除
  3. 每個人也有些不開心的地方在心層,只是不想受傷害而不去找.....

    回覆刪除
  4. SiuLam.T :雖然我不太明白,但有時及早面對,總好過將件事收收埋埋既

    回覆刪除
  5. finally i got time to come back and read ur stuff ^^ :P heavy snow n NYC ... >...< no good no good IC ~ as ur friend said , everybody haev a place to store the sadness! but samehow ... that's space will be full one day .. and it will be explode ... so i will choose to get over the sadness, rather hide it , i know it is hard to do !!  but some how i can find a way out ^^ at lease i don't hide it ~ Hide ur sadness is easy, but not really good for ur mantal . but i totally feel it ... coz i'm like that b4 ... coz too many sadness in my life also ~~ ========== hahaha ~~ " 只能同甘,不能共苦的人我見過太多" i totally agree ... i also look for someone who can 同甘共苦 .... but same the girl in NYC is too 現實 ...... and i'm still not being success in my career ... sigh ... no $$ no girl .... sigh .... why they dont' like 心思 but $$ ..... sigh

    回覆刪除
  6. oh ~~ the studio i work , just made the Godiva commercal ~~~~~ i love that chocolate ^^

    回覆刪除
  7. Akira: ha~ 聽起來真夠慘呢...不過香港而家啲女仔都係向錢看喇...所以你在NYC並沒有特別慘~  這算安慰嗎? XD

    回覆刪除
  8. 加油喔~~ 祝你諸事如意,心想事成~~

    回覆刪除
  9. 不用藏!!! 你得的努力!! 支持你

    回覆刪除
  10. 新年快樂...心想事成...

    回覆刪除