2007年3月2日 星期五

第三針

 
珍寶腸 芝士腸 ...

六點九就叫醒Alman, 因為有人自動請纓話今朝要到我樓下陪我一齊去醫院~ (8am!! @@")
正好今朝無人陪我去...而我又好怕自己一個人打針...>.<
好彩有個傻既陪...heheee....仲有一小堆早餐同飲品~~~

Alman: 我買左面包呀~你食啦~
Siulam: 我食左五個小曼頭喇~唔餓~你食啦~(因為我以為得一個面包)
Alman: 唔係呀~我買左兩個雞尾包, 一個飯團同一盒375維他奶...
Siulam: .................

Alman唔夠訓...成朝呆下呆下...
又上左架無位坐既巴士...我又拉唔住佢叫佢咪上...= ="
又成朝當我塊面係雞尾包...咬咬咬咬咬...

hm...今朝超大風呀...
Alman係我既人肉流動暖包呢~hehee~~~

去到日間化療中心
爸爸打唻話佢唻梗
咁我又唔想咁快比佢地見面...
不過最後都係係一個超監介同埋好唔恰當既情況下見到...唉...
樣衰哂...
跟住無介紹到Alman佢就上班去了...

*************************************************************************

講完啲咁甜既野, 又要講返啲苦既...

我今日從未試過咁準時!
九點到醫院, 但因為醫生開會...
十一點幾先做心電圖...唉...等到呆唒...
落左canteen食早餐

我竟然撞到...................................................
ar chris既parents!!!!
@@" 原來佢地唻陪婆婆覆診
哈~昨晚先見完ar chris...今朝又會撞到佢地...
不過頗高興的~ 因為佢媽媽對我不錯~ ^^

成十二點先落藥...
七點先落哂...
全房等返兩個人咋...

比姑娘拮左我兩次...
佢話我少運動
啲血管唔見哂...
拮左一個位, 但無血出...同埋超痛...
所以最後都係拮左手背...= ="
手背係我最怕既位置...

落藥個姑娘好手快
前兩次姑娘都慢慢落藥, 用左十分鐘落兩支...
因為啲藥好 "那" 啲 血管同肉
但今次用左一分鐘就落哂...
痛到我喊.............叫佢落慢啲
又真係慢得個啲啲...
隻手又腫哂...
下次唔比佢落!!! >.<

今次又好過上次~
雖然都係有透唔到氣同埋腳被蟻咬既情況
但我好快就訓著左~咩都唔知lu~~~

三點幾一醒返
第一眼就見到ar Fred
佢爸爸都入左QM
所以佢今日請假
順便唻睇我
佢都陪左我好耐呢~~~成幾個小時
家姐都唻左~~ ^^

返到屋企飯後即訓...
hehee...


5 則留言:

  1. so good `~~ dont' know it is a good sigh for ur process !!! same like getting better and better !!! i will keep pray for ur health ~~ hahah i like those 腸 s  ~~~ :P   ~~ 好男人好少架la !! 早d比家人知... 攪大佢  ~~~ = =" sound so 變態 tim

    回覆刪除
  2. Akira: 哈~已經全家都知喇!!! 評價都ok ar~ hehe...

    回覆刪除
  3. 哈哈,見家長啦喎, 一日千里啦!! 正!! 

    回覆刪除
  4. 咪好, 見吓家長, 難得搵到個好男友

    回覆刪除
  5. 你班fd 都好照顧你

    回覆刪除