2007年3月5日 星期一

唉...無啦啦比人丙左獲...

本來開開心心
約左dennis, 波子同alman聽晚一齊上唻我屋企食飯
因為我唔舒服出唔到街, 所以佢地就上唻探我
認識下我啲朋友, 大家開心啲嘛...
點知呀媽今日發癲
一打唻就嘈
話反對dennis同alman一齊上唻
話我思想開放...
吓?! 舊男友同現任男友唔可以做朋友加咩??!?!
更何況當時人一啲反感都無
點解會關你事?!?!?!
你做咩要咁激動?!?!?

莫名其妙

成日叫我保持心境開朗
咩事都睇開啲
唔好唔開心
對個病會好啲
但而家全世界只有你一個人係會間唔中鬧下我話下我
攪到我唔開心咋喎!
咁算點先?!

而家唯有犧牲alman啦...唉...
我已經勁唔舒服加啦...
仲要比啲咁無謂既煩惱我
都唔知想點...

又話唔知點同人地講我有新男友
喂~咁你可以唔講加啫~
人地問到你咪話無囉!
又唔會有機會見面既!
講到自己咁委屈
根本就自尋煩惱
拜託你唔好比壓力我啦...

又話反問過家姐
問佢會唔會叫EX同BF一齊食飯
都唔同situation!又唔同人!
邊有得咁比加!!!
同佢解釋真係會講到窒息!!!


21 則留言:

  1. SiuLam.T :不要動氣,不要動氣^^”
    可能你媽媽覺得前男友和現任男友一齊見面,唔係個個都接受得到呢,她只想當時的環境唔會咁"殭"吧

    回覆刪除
  2. 老一輩係甘架啦!!!!! 不過我都覺得e d 環境都係唔好比佢出現好D!!! 可能我個人實在超容易係唔覺意o既時候吋親人(仲好應果隻) 佢地D身份又有少少(監)!!!只是本人意見(可以不理 )

    回覆刪除
  3. 老人家是這樣 不要太介意不要動氣 同你玩個數字遊戲先想一個數字[幾多位數也可以] 但不須講我知 然後將你的生日年月日加上起來乘9 再將答案變成個位數加上你最先想的數字 將結果寫出來我可以將你最先想的數字說出

    回覆刪除
  4. 補充日年月日加上起來乘9的答案例如是6858 將6+8+5+8=27將2+7=9+你最先想的數字

    回覆刪除
  5. 我總覺得 SiuLam.T 如果嬲起上黎,會好得人驚的(速逃)

    回覆刪除
  6. 上官:我... 對閣下的評論定為中性

    回覆刪除
  7. 上官: 我還是頭一次深深感受到什麼叫觀念大不同... P.S. 我一發火係會食人的!!! 狂: 監唔監呢啲就睇人啦~ 我問過佢兩個, 大家反應都好無問題先會有咁既決定~而且我又唔係為佢兩個見面而食飯, 只係咁岩大家都個日得閒, 又想唻探我, 咁先一齊啫...唉... Jim:  計左係1呀~ Alman: 你要小心說話哦...

    回覆刪除
  8. 剛剛練功60分鐘,回家休息15分鐘,我就覺得小琳係一個易火,火得黎勁,但又好快熄番個火的人,思想亦比大部份同齡成熟,唔知啱唔啱呢.我有個朋友每逢自己生日都先同媽咪飲茶,之後再約朋友,問佢點解,佢話:這是報答媽咪當日冒生命危險生佢出來的,我朋友咁識諗,每次佢媽咪話佢佢亦嬲佢媽咪唔落的. "任何事,最緊要協調!"

    回覆刪除
  9. 黑雞: 中喎~我就是這種人...不過我唔夠胆話你十成中,因為我唔相信自己有十成了解自己~

    回覆刪除
  10. 咁早起身 今天氣很寒冷得要著多件衫 先想一個數字4個位數[????]不須說出 例如是1980年12月6日出生的話 然後將生日年月日1+9+8+0+1+2+6加上起乘9 1+9+8+0+1+2+6=27乘9=243 將2+4+3=9+你最先想的數字[????] 將相加答案說出 我可以將你最先想的數字[????}說出

    回覆刪除
  11. well ~~ actually i also very easy to get really mad by my mom ~~~ may be coz i care what she think about me somehow ~~~ :P the most u care that person think about u , more easy to get angry ~~ :P heheh that's what i think only :P

    回覆刪除
  12. 十六號仔 :你真可憐,會比人食左的,小心點說話喎~ (光速逃) SiuLam.T :有人的地方實有不同的觀點架啦,何況那人是你媽媽。還有好彩你食不到我啫 (音速逃)

    回覆刪除
  13. siulam: 大家都覺得我好可憐呢… 其實大家比我呃到啦 siulam個人好溫柔又體貼 我又點會要光速逃呢... haha  

    回覆刪除
  14. 觀念大不同,這是我最常用的分手理由. 但其實是真的啊,觀念大不同很難長期相處. 不過如果那是媽媽便沒法了,只能亙相協調一下.

    回覆刪除
  15. 首先我都認為老一輩和年輕人的想法一定不同,所以你媽媽可能自已本身接受不了,那也沒有辦法,因為她是生於以前保守的年代。 第二,你說你媽間中都會鬧下你…唔知到你媽是否和我一樣呢?因為我媽媽都是有癌症,我接了她回家照顧她,我很愛她的,但又很擔心她,又覺得自已不能幫到她,咁心裡壓力其實幾大,於是每次媽媽做了一些不對勁的事,可能只是小事,就會觸發到我的情緒,我就會鬧她,我不想的,但出發點都是緊張她才會這樣,當然每次我也會後悔為何不平心靜氣的跟她談,其實也只想說給你知,你媽媽只是緊張你,她說不知怎對人說你有了新男友,我估她都是怕人地會點睇你,當然她如果真的這樣想會很蠢,但她的出發點都是因為愛你啊!當媽媽的就是這樣的。不要怪她了,希望你也不要不開心了!祝你成日心情靚靚的,每天一起床就一路開心到晚上,你身體的士兵快些幫你打勝這一仗。 God bless you!  

    回覆刪除
  16. 我昨晚已經和媽媽和好了~可能她也發現到自己說得也過份了點吧...當然我也知道她出發點是為了我, 但那一刻我也很生你呀......>_< JIm: 唓~只要把那數字減九就是了吧~哈哈~ alman: 你怕我會食左你所以先咁講吧...哼~  

    回覆刪除
  17. 十六號仔 :光速逃其實是指在下,因為我實在不願見到你被人食了的片段。 說笑啫^^” 我相信十六號仔是說真話既, SiuLam.T 平時一定對你好溫柔的XD 另外恭喜 SiuLam.T 同媽媽和好呀。

    回覆刪除
  18. 唉...睇到你的病情...真的很難過..上天真懂得折磨人..可幸的是你可以用積極樂觀態度面對..從你字裡行間看到了無論有多艱苦也可以用無比意志去克服身體上的痛楚.這是感受得到的....努力呀!...加油呀!..你的將來會是幸福.健康和愉快的!...     祝早日康復!

    回覆刪除
  19. 咁又係既, 前男友同現任男友見面, 係怪怪的

    回覆刪除
  20. 可能你媽媽唔明白

    回覆刪除