2007年3月17日 星期六

兩口子整焦糖燉蛋...超失敗!




十六陪我返鋪頭攞返隻杯, 因為今日鋪頭last day...但我無時間留落影下相呢...
去左citysuper, 諗住買啲工具今晚整甜品, 但又覺得太貴...所以去左食飯先...


唔肯定apm jusco係咪收十一, 但都要撞下...
仲有十五分鐘...即刻飛去!!
買左奶同cream, 但無火熗...= ="


最攪笑既事發生喇...
(記住我地兩個都係第一次整甜品...同埋係唔識煑飯加!!)
我上網睇食譜, 十六係廚房戒備
我記住個食譜...


砂糖: 30克
奶: 150 ml
cream: 150 ml


然後衝入廚房報告一次比十六聽...
內容不由自主被改左少少...變左做...


砂糖: 150 ml


@@"


十六無懷疑我
照落...落左三十茶匙...
其實落到中段都開始覺得唔妥...= =
因為只有大半碗奶, 但糖就落左半碗...
我突然靈光一閃!!!
我大笑...十六亦估到我笑乜喇..."係咪記錯左份量呢...鄧小琳..."
我衝返入房睇下...
唉...真係笑大人個咀呀...
最後梗係要倒左啲糖啦...唉...


到落cream, 我都係再入房睇多次...唉...老人痴呆呀...
十六叫我隨意咁落, 我就真係好隨意咁 "fi" 一聲咁唧左勁多~
佢即刻叫停我..."嘩哈哈~你真係好隨意喎!!!"
唉...又係笑死...


食譜話steam佢三十至四十分鐘, 我地就steam二十五分鐘 (兩條友仔完全唔跟食譜!!!

)
但出到唻既效果...應該 steam 到過哂龍...
再試下味...
梗本就係 "蒸水蛋"一碗!!!
仲要係味道不好個隻...= ="


由於無火熗, 白痴仔話用火機
燒到手指都未燒焦啲砂糖...
最後係砂糖放面就算


雖然唔好食
但過程開心咪得囉~ 


係蒸個二十五分鐘內
白痴仔十六係度彈結他 + 唱歌...
唔知佢係彈比我聽定自我陶醉
但我都比足面聽哂咁多首...
因為自學, 佢彈得唔叻, 亦都唱得超難聽
但那奪命的可愛...絕對是有的...>v<



 


13 則留言:

  1. 哈哈... 原來係焦糖燉蛋... 我估左好耐都估唔到.... 下次你地都係整d容易ge先啦...

    回覆刪除
  2. 你地果張相...驟眼睇我以為你地兩個都無著衫, 因為16個身遮晒你咁製, 你又著肉色背心仔....哈哈....!! 算啦!! 今次整唔到, 整多兩次就掂架啦! 我未嫁時屋企咩都唔識做, 後來新幹線化療時要keep到間屋無菌狀態, 我由家務白痴變到專業清潔工人, 所以家務呢d野一定係工多藝熟!  

    回覆刪除
  3. 雖然唔好食,享受做既過程,回味百千次,仲好味食果時,哈..哈..你兩個超可愛。

    回覆刪除
  4. a wearless guy play guitar ~~~ WOOOOOOoooooo ~~ hahah~~ 16 ~~ u are great ~~ hahah ~~ i really wanna listen ~~ coz i also teach myself a guitar ~ hehe ~~ so i think we are the same ~~ hahahah ~~ so i think i can try to do it if i have  a gf  ~~ same it work ~~ well.... it is not bad ... scine u guy is the frist time to cook .... = = "  ...... just hope u guy still can walk after having that lovely 蒸水蛋 ..... Oops .. .焦糖燉蛋 :P oh ~ siu lam ~~ can i ask u for a help ?? do u know anyone who are working abou tmusic related job ?? not singer but something related to music like editing, play music, ...singing .. anyway ` coz one of my "frd" just go back to HK , and she is looking for a job, and she haev a major of graphic and music ~ so just wanna help her a bit when she is looking for job now ~ :P and my "frd" is my frist gf actually ...:P she dont' really know i helping her now .. jsut try to ask around for her ~ although we borken up alreayd6 years and i being single also 6 years ,, :P so i really jealous when i watch the picture of u and 16 .... but of coz i also feel really happy to see a happy lover and making a ......"焦糖燉蛋" XDDD  anyway ~~ plz help help ~~

    回覆刪除
  5. 嘩....你地...hehe.....恭喜恭喜!

    回覆刪除
  6. 想問吓你siulam t,個背景果個戴帽既係咪你定係fiona?? 我同糖果輸賭緊係咪你,佢話係你,我話係fiona.

    回覆刪除
  7. 薑餅人: 其實...呢個已經好易加喇...唉... 糖果: 哈~其實呢度只係張相既其中一小部份! 因為佢無著上衫呀...= = 我費事出賣出佢肉體啦...哈哈~ 另外, 咁你咪好遲先識做家務?! 月華: 過程真係超攪笑呢~ 開心到有點難忘哦~heehee... Akira: 唔...好似無喎...我啲朋友無咩藝術細胞~同我一樣!! 哈哈~ 新幹線: 如果兩個都輸, 係咪輸比我加? 你地又賭左啲咩??? hehe....答案係... "大S" 唻加!!!!!  錯哂!!!

    回覆刪除
  8. Siu Lam: 好sweet呀!羨慕死人咩.

    回覆刪除
  9. 突然想起電影「人鬼情未了」中,男女體整陶瓷那段浪漫情節添,真甜蜜。 十六號哥哥(我好想叫叔叔呀~咆吼!)想"SO"肌肉嗎?XD 下次整張倪震式的照片XDDD

    回覆刪除
  10. 唔洗仲衫整O下丫!? 唔通個程序有寫????

    回覆刪除