2007年3月15日 星期四

中學朋友

昨日係好朋友兼愛人 波子 的生日
因體力不繼...沒有出席她的海洋公園之旅
只出現了和民的飯局
在巴士上, 我有點透不過氣呢...很可怕...

今晚大部份都是中學同學
他們人品及心地全都超好
我超喜歡他們!!
跟他們相處, 有種安全感

全晚都沒有影太多相
直到我早走
Burn嚷著要跟我合照...
ar Burn你真係超得意~XDD
跟住係呀賣同Johnson
你地真係超好超好~

回到家
跟小齊MSN
可能太耐無見了~
今日飯局中的一見, 真是嚇了一跳...
互說, 今晚其實大家都好想傾傾計但最後都沒有...haha~

波子打唻
原來佢地飯後去了食糖水
寸Johnson做咩攞手機出唻影...
有相機又唔用...
變到好似fans咁...
笑死我~

見到中學同學感到特別開心
因為我對健康既自己已經好模糊
是他們提醒了我
我曾經是如此健康自在

所以嘛...他們真是令我又開心又心酸呢...


5 則留言:

  1. a happy memeory have to kepp it ~~ i didn't really meet my scondy schoolmale ... i almost lose all the conntact with them ~~ so when u still can contact them ~~ keep it ~~ coz my PC broke down, so i didn't really be able to go online and read ur blog ... i jsut read them back .... speacil i feel the same thing as u b4 ... like look myself down ... like i don't have anything good then other people .... but i'm sure everyone haev something good la ~~ u know what ~~ u are a pertty girl ~ i think it is one thing, and u are mature, and also u learn and think about what other ppl thing ~~ that's plus !!!!!!!!! although u is not too health in this moment , but u have alot of good frd and a love bf .... also u have a happy and opening mined charater ... that's already better than many many ppl in the world ~~ and i hope u will have yu own dream ...i'm sure it will help u alot !!! at lease that's what i think and what i'm doing ~~ XDDD keep it up girl ~~~ but one last thing ..... something compare is not totally wrong, but can help u to improve ~ but jsut to be careful abput it ... P.S. sorry for my bad english ... coz i can't use this PC for too long .... ( my PC is not fix, and i'm using other's PC now  ... so i haev to make it quick ....)

    回覆刪除
  2. 中學的生活......真是令人懷,由我剛出來工作時,總是有幾晚會發到返回中學讀書的夢......

    回覆刪除
  3. akira: wakkaka~唔怪得寸錯咁多字啦~好在我都睇慣哂呢啲錯字了...= =" 你既說話對我好有鼓勵性呀~多謝哂!!!

    回覆刪除
  4. Siu Lam: 唔好想太多呀~無人知道明天會有咩事發生, 珍惜每一天, 記住有好多人會支持你呀~

    回覆刪除
  5. 中學真是傳得回憶

    回覆刪除