2007年3月27日 星期二

十六離開香港到美國去了...嗚嗚......

 又講電話!!

 阻住我影相自娛你係咪想死?!

 就得喇就得喇~悶屎我...

今早大家極速將行李拾好
佢約左人十一點haircut但十一點先出門口...
之後再陪埋佢返公司攞野
有諗過送埋佢去機場既...不過我雙腳太痺太痛了...
唯有忍痛同佢午飯後在旺角送佢走...嗚嗚......


啲巴士好衰加...我地一見到有機巴樣既巴士就以為佢要上車...超唔捨得
點知個架巴士唔入機場... (唔入機場就咪鬼整個機巴樣啦!!)
嚇死我喇...個時我已經行開左...我地即刻痴返埋一齊...wakkakak!!!
不過好快就真係有機巴...


未試過有男朋友要離開我/香港 加!!!
超唔開心!!!
個刻勁上衝埋上巴士...


我知你去到美國會日日睇我個blog 既!!!
你記得留言呀!!!


我超級超級掛住你~~ 牛~~~~~~~~~~~~~
鄧小琳好掛住李X民呀~~XD


*****************************************************


20070325 的照片, 不過得幾張咋...等十六返到唻, 攞埋其他先再post多啲~仲未post同佢侄仔個張呢!!!
有勇氣想被 "曬死" 者請到 "20070325" 的相簿受死!


 唉..得返兩張...= =  靚嗎?? sweet嗎?? hhee...

 十六一筆都無畫過...
 


14 則留言:

  1. 好sweet呀~~ 十六好快返架啦..人地話" 小別勝新婚" ..

    回覆刪除
  2. 好曬............. 祝十六叔在飛機上一路逆風!

    回覆刪除
  3. 老sin: 其實只係五日啫...佢自己都係咁講...小別勝新婚...哈哈~ 上官: 佢岩岩今朝六點安全到埗喇~hehe...

    回覆刪除
  4. @0@ ~~~ come to visit me ~~~~~~ which part he go ??? i work in new york city ka ~~ find me find me ~~ Wa ~~~ i find out one scarey thing ...... for the photo sticker machine, right side, top right conter one ..... siulam look like my ex >...< of coz only the feeling , coz my Ex always take picture like that ~~ v豬嘴 ~~ plus the picture ~~ i dosen't realize ur 走凹 is so 凹 ~~ so cute !!!! just one one of my best frd (i treat her like my real sis) i have a question ..... how can the "假"髪 stick to ur head ??? or jsut put it on ? what happen what to wind blow ??

    回覆刪除
  5. hey hey hey ~~ http://www.xanga.com/hohoakira/579905183/item.html  go there and tell me how is my logo give me some comment ~~ :P  well ~~ do u think u better post it in yahoo is easy for u to comment on it ? 

    回覆刪除
  6. Akira: San Francisco ar~星期日走加喇~ 個wig就咁放上去加咋...唔洗stick ga~haha~但點會咁易吹走吖~拍戲就會~haha

    回覆刪除
  7. chur ~ not NY ar ~~ >...< but San Francisco  is a good place ~ ^^ i also wanna go there ~ and there have many HK ese , actually it is not far ~~ u guy still can call each other very often after he go there ! really just put it on @0@ wooo ~~ hahaha ~~

    回覆刪除
  8. 咁多型男型女呀

    回覆刪除
  9. 終於有機會上網啦 不過上親網都係在會議場地 而且仲要排隊 不過都 download 左妳 blog 睇 Heehee 其實仲有 3 日左右我就番來架啦 乖乖地啦 ~ 我一有時間就再留 msg 比妳好嘛? >3< 好掛住妳呢 ~~~~~

    回覆刪除
  10. 十六: 排隊...乜咁慘加...超掛住你呢...

    回覆刪除
  11. 我都好掛著你呀!十六叔

    回覆刪除
  12. 頂你兩個唔順

    回覆刪除