2007年3月7日 星期三

波子同dennis唻左我屋企食飯喇~

Dennis 又買西餅上唻啦~wakkaaka!! 又比呀媽笑喇...
無幾耐波子都到了~七點幾先開飯...
爸爸為左今餐飯, 三點就開始準備...XDDD 笑死!!!
六點鐘就開始追問我佢兩個幾點到...

Dennis係電視王...擁有豐富娛樂知識! 連呀媽都輸比佢!!!
我聽到佢兩個都係講埋啲娛圈八卦野...omg......
跟住我地一齊睇我剷頭既videos...
話我似十兄弟.........想死呀!!

九點幾落左suzuki飲野傾計
alman都唻左呢~
佢同dennis講埋啲野都一樣咁無聊...意料之外...= ="

今日好開心~
一出街, 就唔多覺自己唔舒服! good!!!


9 則留言:

  1. 好呀.....如果有精神去wet 下 lor, 最緊要係開心!!

    回覆刪除
  2. u dosen't feel well today  = =" ..... well ~~~ actually it is rite that if u feel better, go out and funny is good, but jsut take care urself la ~~ u are the only one who will know how good u feel of ur body .... anyway ~~ happy for u ~~~ hahha may be u attracted to those 無聊人 lei  :P hahaha ~~~  sometime 無聊 is good ~~ 冇咁易悶 !!

    回覆刪除
  3. 哈哈,我比較想知似十兄弟中的那個呢,難道是大口九?

    回覆刪除
  4. akira: 唉...我識親啲人個個都有問題...哈哈~~ 上官: 無喎! 根本就唔似! 哼...

    回覆刪除
  5. 最緊要開心.....

    回覆刪除
  6. hahaha ~ yeah ~~ will u upload the video ? :P

    回覆刪除
  7. akira: i dunno how to upload videos here wor...><

    回覆刪除